Nekromanti Plats i kampanj (sthlm)

Hyperion

Veteran
Joined
12 Feb 2001
Messages
149
Location
Solna, Stockholm
Vi saknar fortfarande 1-2 spelare i Stockholm framför allt för CoC - Call of Cthulhu 1920-tal (och eventuellt Pendragon, Mage m.fl.).
Du bör vara minst 20 och ha några års vana av att rollspela samt en mogen attityd. Tidigare erfarenhet av CoC ej nödvänding. Vi kommer troligen hålla till på bekväm plats nära T-bana i Solna/Västra Skogen.
Hör av er!
 

Antonio

Veteran
Joined
15 Mar 2001
Messages
4
Location
Sthlm
Jag är intresserad, främst av WOD, men även annat som omnämnts. Jag är 21 år, har pluggat psykologi, har väldigt öppna sinnen och gillar avslappnade och gemytliga spelgrupper. Har själv också mest spellett, och fokuserar på karaktärsutveckling. Mitt spelledande har gått ut på att finna nya former för spelarpåverkan, och på senare tid har spelarna fått ta över mycket av miljöbeskrivningarna så att jag själv kan koncentrera mig på intriger och slp´s. Särskilt i Vampire där spelarinteraktion ofta sker genom att de besöker varandras domäner.
Jag flyttade nyligen till Sthlm och saknar min gamla spelargrupp. Behöver ett substitut.
 

Hyperion

Veteran
Joined
12 Feb 2001
Messages
149
Location
Solna, Stockholm
Låter intressant, skicka mig ett mail (gärna med ditt telefonnummer) eller lägg iaf in din mail i din profil så tar vi resten den vägen.
Vi har precis gjort karaktärer till de flesta och det ser lovande ut :gremwink:. En plats kvar att fylla.

mvh
Hyperion

[color:green]
...och för övrigt anser jag att Karthago bör förstöras!</font color=green>
 
Top