WRNU Plan för småpraten

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,875
Location
Örebro
Jag tror att väldigt många användare skulle hålla med mig om jag sa att småpraten var en av de bästa delarna av det gamla forumet. Finns det någon tanke/plan få att få in det på det här nya, fina forumet vi har nu?

Übereil
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,309
Jag tror att väldigt många användare skulle hålla med mig om jag sa att småpraten var en av de bästa delarna av det gamla forumet. Finns det någon tanke/plan få att få in det på det här nya, fina forumet vi har nu?

Übereil
Det är något vi kollar på, sen gäller det för oss att hitta en vrållåda som uppfyller våra krav/önskemål.

Är det någon som har förslag/ideér på en modul så kan ni skicka en länk till mig så för jag det vidare till resten av teknikerna.
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,875
Location
Örebro
Det är något vi kollar på, sen gäller det för oss att hitta en vrållåda som uppfyller våra krav/önskemål.

Är det någon som har förslag/ideér på en modul så kan ni skicka en länk till mig så för jag det vidare till resten av teknikerna.
Vad har ni för krav/önskemål?

Übereil
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,902
Location
Ludvika
Känns ju som att Wrnu-discorden fyller det mesta av pratbehoven. Lär väl finnas nån plugin för att integrera den i sidan?
Om den bara hade suttit fixerad i högermarginalen så man alltid såg den medan man surfade runt på forumet =)
 

Makaron

Veteran
Joined
6 Sep 2016
Messages
145
Känns ju som att Wrnu-discorden fyller det mesta av pratbehoven. Lär väl finnas nån plugin för att integrera den i sidan?
Wrnu-discorden? (Well, inte orimligt att en sådan finns, men det är inte synonymt med att folk vet var man hittar den...)
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,444
Location
Stockholm
Känns ju som att Wrnu-discorden fyller det mesta av pratbehoven. Lär väl finnas nån plugin för att integrera den i sidan?
De plugins jag sett för Discord har inte varit sådana som jag tycker funkar. De sparkar iväg mig till Discord, istället för att vara kvar på sidan.

The quest goes on.

/M
 
Top