Nekromanti Pjuppes miniatyrmålningprojekt 2013, vecka 06

pjuppe

Veteran
Joined
11 Jun 2008
Messages
188
Det blev fyra stycken minisar den här veckan också \o/ (dock inga quickdips).

Miranda från Hasslefree Miniatures - Kvinnan i rött. Inte ett särskilt bra foto. Min mobilkamera har tydligen sina begränsningar. Den röda klänningen är inte så chockröd i verkligheten och ansiktet är inte så konstrastfyllt. Allt som allt är jag väldigt nöjd med minin förutom att hon fick vansinnesögon.

Minimus från Hasslefree - Halflingrommaren. Lite suddiga bilder, min mobilkamera wasn't up to the task, så att säga. Inte så mycket att säga om miniatyrer förutom att jag är rätt så nöjd med den.

Vistaril Quillscratch från Reaper - Trollkarlen. Jag försökte, och misslyckades rätt hårt, med lite frihandsdesign på ärmarna och botten av hans skynke. Efter några misslyckade försök så fick jag nöja mig med ett sicksack-mönster.

Undead Dwarf från Stonehaven Miniatures - Dvärgskelettet - De flesta av Stonehavendvärgarna är aningen för stora för min smak så jag kommer nog inte att använda dem till någonting, och de kommer inte ha så hög prio att färdigställas (med undantag för smeden), men den odöda dvärgen är ju ascool. Lätt att måla också så den blev klar av bara farten.
 

Attachments

Top