Nekromanti Pjuppes miniatyrmålningprojekt 2013, vecka 05

pjuppe

Veteran
Joined
11 Jun 2008
Messages
188
Fyra miniatyrer den här veckan! Det börjar ta sig.

* Delphine från Hasslefree - Bikinibarbaren
* Narg från Hasslefree - Torteraren som ser ut som en BDSM-kille. Såg inte att han hade shorts på sig när jag köpte honom :/
* Ellivyn Hearthlark från Reaper - Gnomeflickan. Det ligger säkert 10+ lager med grönfärg på skölden för att jag försökte göra lite frihand. Jag började med en blomma men det slutade bara i tragik. Till slut kom jag på att ett ekollon är mycket lättre, och är rätt nöjd över resultatet.
* Ullr the Red från Red Box Games - Yxkillen. Tuff skulpt fast aningen liten, till och med för att vara RBG.
 

Attachments

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,915
Oj vad du ligger i! Jag tycker att alla fyra ser kanonfina ut. Starka färger, snyggt och prydligt. Du har verkligen fått till hudfärgen bra på gubbarna. Bra jobbat!
 

pjuppe

Veteran
Joined
11 Jun 2008
Messages
188
Tack! Jag försöker hålla ett så högt tempo som möjligt för att bli av med den hög av omålade minis jag har köpt på mig. Fast än så har jag inte kunnat hålla mig i skinnet och högen med omålade minis har växt. Om 26 färdiga minis till så börjar högen minska, fast jag tvivlar på att jag hinner det innan Reaper Kickstarten, Red Box Games Kickstarten och Otherworld IndieGoGo-kampanjen levereras. Oavsett hur mycket jag ligger i kommer jag nog att gå minus i år. Men nästa år, då jävlar! :gremsmile:
 
Top