Varulv Paris part trois - Le Runda 1

Det
går också bra att ha artificiell deadline för att slippa bry sig om hur många röster folk har (och så spelar det förhoppningsvis lite mindre roll ifall någon förlorar områden).
Jag antar att det är lite grönpoäng för det här tänket, Anth.

Röst: @Big Mama

När jag läste Vimes "scoop" som BM citerar så tänkte jag "fan vad coolt om han har rätt". Inte att det var nåt (ulvigt) angrepp på Anth. Konstig tolkning tycker jag.

När jag läste Vimes "scoop" som BM citerar så tänkte jag "fan vad coolt om han har rätt". Inte att det var nåt (ulvigt) angrepp på Anth. Konstig tolkning tycker jag.

Stör mig mest på att BM kör en "ja, jag håller med Anthrox! Vimes skriver jättekonstiga grejer alltså! Skumt va!?" när jag i inlägget direkt under det hon citerar klargör vad jag menar. Brunsmetning, imo.

(Sen får någon som tycker det verkar vara en superkul uppgift att ägna sig åt en lördagskväll gärna kolla om Anthrox brukar byta ut E mot 3, som han säger. Jag tycker inte jag känner igen det riktigt. Men resonerar att om han är ulv så har jag i varje fall sabbat hans fejksmula.)

Rätt sejf att anta att Vimes är grön iaf, för ingen ulv hade vågat sig på det spelet.

Det här får du förklara, Anthrox! Jag tycker inte jag är grön du borde tycka det är grönande! Om det är som du säger borde du väl arkivera det under "Hugga på en skitsak", vilket ju kan vara en ulvgrej att göra. Eller hur tänker du?

Så ingen som ska påpeka att @Sidd brustablett har den där gröna pricken aktiv? Eller är det bara jag som reagerat på det. Trodde det var lite kutym att avaktivera sin online status under spel. Men vad vet jag.
Sånt struntar kvällens jazzkatt i år i🎶
Mitt nyårslöfte vart att vara årets rebell med sånt där larv😂

Attachments

• IMG_0166.jpeg
    IMG_0166.jpeg
    25.7 KB · Views: 0
Back