Nekromanti På måndag...

Tengil

Veteran
Joined
2 Nov 2012
Messages
56
Skrev dessa.

Imp
Jätte
Korp
Oknytt
Stridshund
Stridshäst
Ulv

Inte speciellt banbrytande men en fin tolkning som jag tyckte passade Fantasy! OSG.

/Tengil
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Det nya formatet var av rent ekonomiska skäl, genom att gå ned lite på höjden och använda ett av Vulkans nya standardformat hade jag råd att trycka 200 ex extra (500 istället för 300). Sparade papper helt enkelt.
 

Tengil

Veteran
Joined
2 Nov 2012
Messages
56
Förståligt absolut!

Matchade inte min OSG hylla bara ;-)

Keep up the good work!

/Tengil
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Jag funderar på att släppa nåt i extrem OSR-stil (layout, illustrationer och tryck). För att se om svenska marknaden är med på noterna.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Re: Monster! Nu i min ägo!

Duddmannen said:
Fick mitt exemplar av boken idag - jättesnyggt! Så roligt att få bläddra i en riktig monsterbok igen. Schyssta illustrationer (Grattis till alla duktiga konstnärer), bra bredd på monster och bestar, och bonusmaterialet kommer till användning redan på fredag!

Bra jobbat alla, ser fram emot fler produkter.
Tackar! :gremsmile: Hoppas mina två ringa illustrationer ser dugliga ut.
Själv har jag inte läge att handla rollspelsböcker just nu så jag får vänta med premiärglutten ett tag.
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,336
Location
Malmö
Re: Monster! Nu i min ägo!

Duddmannen said:
Fick mitt exemplar av boken idag - jättesnyggt! Så roligt att få bläddra i en riktig monsterbok igen. Schyssta illustrationer (Grattis till alla duktiga konstnärer), bra bredd på monster och bestar, och bonusmaterialet kommer till användning redan på fredag!
Har den illustrationer? Nu blev jag intresserad. :gremsmile:

(Jag skrev f ö en som kom med, har jag för mig - Krukväsen om jag minns rätt)
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Re: Monster! Nu i min ägo!

Max Raven said:
Duddmannen said:
Fick mitt exemplar av boken idag - jättesnyggt! Så roligt att få bläddra i en riktig monsterbok igen. Schyssta illustrationer (Grattis till alla duktiga konstnärer), bra bredd på monster och bestar, och bonusmaterialet kommer till användning redan på fredag!
Har den illustrationer? Nu blev jag intresserad. :gremsmile:

(Jag skrev f ö en som kom med, har jag för mig - Krukväsen om jag minns rätt)
Hört att någon verkligt trevlig kille har illustrerat ditt krukväsen. :gremwhistle:


... En monsterbok utan bilder?! Hemska tanke!
 

ro83rt

Swordsman
Joined
24 Sep 2001
Messages
646
Location
Vallentuna
Re: Monster! Nu i min ägo!

Jag tror faktiskt att alla monster är illustrerade. Jag hann inte kolla ordentligt iofs.
 
Top