Nekromanti Onlinespel som rockar!

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Om jag inte missminner mig...

...så är den där sortens inlägg inte så himla populära hos de med de färgglada namnen på dessa forum. Jag kan ha fel, men... tja.


Storuggla, funderar på gnuttar
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Om jag inte missminner mig...

Precis, sådant uppskattas INTE av oss som har makt att stänga av användare, så mitt tips är att skärpa sig med sådana inlägg.

Här är i alla fall ett relativt kul onlinespel Archmage: Reincarnation from Hell.

/Seinet Wintermute - Spelade förut Rockstar Game men tröttnade
 

Scream112

Veteran
Joined
3 Apr 2002
Messages
67
Location
Gbg
Re: Om jag inte missminner mig...

Spamming?? Snälla ni!

Jag har gjort ETT inlägg och inde FLERA om samma sak... och jag finner inte mitt inlägg stötande eller opassande då det ligger i Allmänt spelforum!

Säg mig varför mitt inlägg är fel/missanpassat/oseriöst och kom inte och säg "för att det är spamming"!

Kom med ett konkret argument....

PS: vad jag vet så var det mitt första så att säga "felsteg" så ingen behöver ta och gapa högt över det!

Precis, sådant uppskattas INTE av oss som har makt att stänga av användare
Själv tolkar jag det citerade som något slags hot... mest därför mitt inlägg nu kan verka upprört... för det är jag!
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Re: Om jag inte missminner mig...

Problemet med ditt inlägg antar jag var att det bara stod "kolla den här sidan" eller något sånt, och sen länken utan beskrivning osv.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,582
Re: Om jag inte missminner mig...

Problemet med ditt inlägg antar jag var att det bara stod "kolla den här sidan" eller något sånt, och sen länken utan beskrivning osv.
Och att man inte vill ha forumet spammat med inlägg av typen "klicka här så får jag mer armeer i ett onlinespel" och liknande.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Om jag inte missminner mig...

Spamming? Det skrev jag ändå inte, jag skrev det i min varning via privata meddelandet, men detta är inte ett svar på det privata meddelandet.

Ett konkret argument: Folk blir sura på den typen av inlägg, det skapar att folk skriver sura saker på forumen vilket leder till att personer stör sig ännu mer och skriver ännu mer sura saker och så har vi den där klassiska "onda cirkeln".

Spamming innebär heller inte att man skriver flera inlägg/e-brev/etc. angående samma sak, det innebär att man publicerar/skickar ut reklam som majoriteten inte vill ha och stör sig på.

Hot är det inte, det är bara ett konstaterande.

/Seinet Wintermute - Sitter och diggar lite Dire Straits
 

Scream112

Veteran
Joined
3 Apr 2002
Messages
67
Location
Gbg
Re: Om jag inte missminner mig...

Hmm... jag borde ha fyllt ut mitt inlägg lite mer ja!

Jag ahde däremot bråttom vid tillfället... men men...

spelet suger nu när jag satt mig in i det mycket mera... visst konceptet är kul men enda sättet att få det dom kallar "power" är att få folk o klicka på sin "egna" länk.... vilket jag anser blir segt i långa loppet då jag vill "bygga" upp min "power"...

Några tips på andra bra onlinespel??
släng upp alla ni kan komma på... ett annat e ju www.dekrim.net (svenskt)
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Om jag inte missminner mig...

Jag tipsade om ett rätt kul onlinespel i ett annat inlägg i denna tråden.

Annars finns det lite roliga sådana (kräver flash) på www.dr.dk/skum

/Seinet Wintermute - Skall glutta på Witchblade ikväll
 
Top