PROMOTION [OMRÖSTNING] Ettbladsscenarion 2.0

guldfink

Hero
Joined
6 Feb 2011
Messages
1,006
Puff på den här tråden! Har du inte röstat än är det dags nu. Vid midnatt mellan söndag och måndag är deadline förbi. Under veckan som kommer utlovas både svar på vem som vinner guld, vem som vinner silver, och vem som vinner juryns pris.

Må bästa ettbladare vinna!
Spännande! Kan du ge oss lite stats utan att avslöja ställningen? Hur många har röstat? När röstade flest? Är röstfördelningen jämn eller skiktad? Hur många scenarier har fått röster, osv.?
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,219
Hittills har fyrtio tusen miljarder personer röstat, och alla röster har fördelats jämnt mellan mina båda bidrag.

Märkligt sammanträffande, det där. Att alla skulle rösta på just den som räknar rösterna.
 

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,711
Location
Eskilstuna
Hittills har fyrtio tusen miljarder personer röstat, och alla röster har fördelats jämnt mellan mina båda bidrag.

Märkligt sammanträffande, det där. Att alla skulle rösta på just den som räknar rösterna.
Om det fortfarande är jämnt i slutändan tycker jag att det inte vore mer än rätt att du får lägga utslagsrösten.
 

guldfink

Hero
Joined
6 Feb 2011
Messages
1,006
Hittills har fyrtio tusen miljarder personer röstat, och alla röster har fördelats jämnt mellan mina båda bidrag.

Märkligt sammanträffande, det där. Att alla skulle rösta på just den som räknar rösterna.
Jag tycker att det är rimligt att du får juryns pris också!
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,219
Nu finns vinnarna presenterade!

 
Top