Nekromanti Om det rågade måttet

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Layouten i dataspelstidningar - Snygg? Måste ha missat den tidningen
En datortidning SKA ha en layout som ser ut som om den är gjord för en IBM ProPrinter. Det hör till.
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
det är en trevlig tidning som behandlar fantasy, sci-fi och delvis skräck inom film, teve, böcker, (musik?) och är en trevlig tidning som är väl citerad på böcker som fått bra recensioner... :gremwink:

det finns även en kontaktsida... :gremwink:

//Netfeed, som tycker att alla skall läsa SFX
 

Kitzune

Swashbuckler
Joined
4 Dec 2000
Messages
1,808
Location
Karlstad.
Re: Om det rågade måttet [OT]

Missil var väl ganska snygg?

Faktiskt aldrig sett annat än som en pytteliten reklambild i en annan tidning. Försökte få tag på ett ex. av något nummer en gång i tiden, men kioskerna i Karlstad verkade ha dissat den :gremwink: (Hemsida till missil, någon?)

Super Play har sina stunder

Nu räknar jag iofs. inte SuperPlay som en Dataspelstidning i ordets rätta mening, men jag tycker den är den schnyggast layoutade tidningen och den har trivsamma färger. Synd att det är en av Sveriges sämsta serieskapare jag måste ge cred för Layouten till :gremwink:

/Alexander Gyhlesten
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Jag älskar Codex! (även fast jag inte alltid uppskattar alla artiklar, eller ens läser merparten av dem, för den delen)
Kanske är jag partisk, då jag korrläser åt dem, recenserar och även skriver en del artiklar (kolla nästa nummer, där jag kastar mig huvudstupa in i ämnet "Rollspel på internet").

/Skuggvarg - bara glad
 

Insignia

Swashbuckler
Joined
8 Oct 2001
Messages
1,813
Location
Uppsala
(kolla nästa nummer, där jag kastar mig huvudstupa in i ämnet "Rollspel på internet")

Det ser jag fram emot :gremsmile:

"Skuggvarg - bara glad"

*är glad att Skuggvarg är glad* ^_^
 
Top