Nekromanti Nytt varulvsspel!

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,377
Nu är det dags. Varulvsspel. På punkforumet. Jag arrar.

Spelstart onsdagen den 11:e mars. Minst sju deltagare.

Sista anmälningsdag söndagen den 8:e.

Chop chop.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,377
Mer info: semi-öppet upplägg (d.v.s. spelet kommer att följa ett upplägg som slumpas fram bland ett antal upplägg som är öppna, exakt vilket upplägg som gäller är dock dolt)
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Är på BB men tills den 11e borde väl ungen ha växt upp och flyttat hemifrån.

Öh, viftar med intresseflaggan iaf.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,313
Location
Göteborg
Jag ska tyvärr till ett slott i danmark hela första helgen efter spelstart (13-15de) och kommer inte att ha tillgång till internet då jag befinner mig på 1930-talet, därför blir jag tyvärr tvungen att hoppa över den här gången, semi-öppet är annars mitt nya favoritupplägg så bra där!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,377
4 och en halv Brynolf anmälda. Kan vi skaka fram några till? PMa, ring, jaga ner de ni saknar!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Björn den gode;n73997 said:
Jag ska tyvärr till ett slott i danmark hela första helgen efter spelstart (13-15de) och kommer inte att ha tillgång till internet då jag befinner mig på 1930-talet, därför blir jag tyvärr tvungen att hoppa över den här gången, semi-öppet är annars mitt nya favoritupplägg så bra där!

Äh, skit i det, spela ändå! Halmet kommer ändå vara död när du kommer dit (ja, jag ska spela nu i helgen :) )!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,377
Kan vi trolla fram någon till? KK, du har inga Sloderhamnslodisar att dra ur rövskägget?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,377
Nytt startdatum: onsdag den 18:e (nästa vecka alltså)!

Vi är just nu 5 och en halv (Brynolf pending). Minst sju. Så jaga rätt på alla varulvsspelare och stoppa in dem här.
 
Top