Radioaktiv said:Jag önskar att jag fick spela Tales from the Floating Vagabond. Jag har alla böcker, men ingen att spela med! Äh, kanske inte nog med tid heller. Men önska får man.![]()
Pitcha, vet jag.
Übereil
Radioaktiv said:Jag önskar att jag fick spela Tales from the Floating Vagabond. Jag har alla böcker, men ingen att spela med! Äh, kanske inte nog med tid heller. Men önska får man.![]()
Behöver inte det testspelas? Om du har möjlighet att komma loss en eller ett par vardagskvällar kan jag nog ställa upp med både en villig spelgrupp och spellokal i söderförort.Arfert said:...Och kanske lite Svenska kulter!.
Radioaktiv said:Jag önskar att jag fick spela Tales from the Floating Vagabond. Jag har alla böcker, men ingen att spela med!
PAX said:Vilka spel utspelar sig i Paris 1356 respektive Alger 1943 ?
Necross said:Berätta gärna hur detta gick!Ulfgeir said:Dock kommer vi ta en liten paus för att testa nya Star Wars-spelet
Skarpskytten said:Tomas (Harold) said:Modulen Lojalisternas tid till Svavelvinter.
Jag tycker att du ska berätta mer om detta![]()
Jäklar vad roligt att nämner/spelar Wheel of Time! Jag har en soft spot för det i mitt hjärta: första d20-spelet jag skaffade, och jag tycker fortfarande att det är den står sig rätt bra bland d20-spelen (utan att ha spelat det så värst mycket eller så).snorful said:… och sen så skall jag väl leda klart Prophecies of the dragon i d20 WoT med.
DeBracy said:Jäklar vad roligt att nämner/spelar Wheel of Time! Jag har en soft spot för det i mitt hjärta: första d20-spelet jag skaffade, och jag tycker fortfarande att det är den står sig rätt bra bland d20-spelen (utan att ha spelat det så värst mycket eller så).snorful said:… och sen så skall jag väl leda klart Prophecies of the dragon i d20 WoT med.