Nekromanti Nytt år, nya möjligheter osv.

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Hej varulvsforumet, nu är det ju 2014 och det har under förra året varit en massa spännande spel och experiment samt snack om spelbalanser, andra spelsätt och mycket coolt.

Är det något spel som ligger i pipelinen? Någon som känner att denne vill arrangera något nytt och fräscht eller gammalt och beprövat?

Jag kan tänka mig att hålla i ett spel om ingen annan har något på gång, då blir det en vanlig enkel klassiker utan magiska visslor, ljuseffekter eller liknande. Men jag hoppas att någon annan har ett spel på gång så jag också kan vara med och spela. :gremsmile:
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Jag har också blivit sugen på varuvlsspel igen, och skulle kunna arrangera. Jag kom ihåg att det för länge sedan diskuterades en spelvariant där rösterna läggs på hög mellan omgångarna, och jag har suttit och filurat ihop ett litet spel med det konceptet. Är folk intresserade skulle jag kunna kicka igång det under februari.

Minns dock att Recca och Mukwa pratade om att arra spel redan innan Vimes ulvtomtar. Vill bara checka ifall ni två vill gå före. Annars slänger jag upp en anmälningstråd för mitt spel ganska snart.
 
Top