Nekromanti Nykläckt spelare söker andra i Linköping

Tacokatten

Veteran
Joined
16 Apr 2019
Messages
5
Hej,
Lite kort om mig:
28 årig kille som alltid älskar rollspel (och spel) men nu senate året faktiskt börjat rollspela. Dock har jag bara lyckats spela några få omgångar av ensamma vargen men jag längtar till D&D, Coriolis, Cthulhu och allt annat gottigt.

Såg en tråd från 2016 men tänkte att det är bättre att jag startar min egen.
 

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,730
Location
Eskilstuna
Hej och välkommen!

Om du inte får något napp här – åk på LinCon. Där får du åtminstone möjlighet att spela med likasinnade och har du tur stöter du på någon kul typ från trakten.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Tacokatten;n317442 said:
@Ceruleanfive Tack för tipset! hade helt förbisett Lincon
Jag kommer vara på LinCon och hålla i Indierummet, så om du vill testa på andra varianter av rollspel så är det bara att komma förbi. Vill du kan du även nämna att du är forumit när du presenterar dig. Hoppas vi ses där.
 

Marrik den allvetande

Spelsnackande Vapenbroder
Joined
2 Oct 2017
Messages
209
Jag spelar och spelleder i Linköping, men vill ha fler grupper! Tänkte starta en grupp i antingen Coriolis (Emissarien som försvann) eller Götterdämmerung (RiotMinds ockulta grejer) och det vore ju kul att ha spelare!

Kommer också hänga på Lincon hela konventet iklädd Spelsnackartröja. Hugg tag i mig vettja!
 

Tacokatten

Veteran
Joined
16 Apr 2019
Messages
5
@Marrik Grymt! Då får vi hoppas du är den enda som bär en sådan tröja :) Coriolis verkar så jävla nice
 

Marrik den allvetande

Spelsnackande Vapenbroder
Joined
2 Oct 2017
Messages
209
Tacokatten;n318239 said:
@Marrik Grymt! Då får vi hoppas du är den enda som bär en sådan tröja :) Coriolis verkar så jävla nice
Jag och herr Otypa här i tråden smider planer om en Coriolisgrupp. Om du är intresserad? :)
 
Top