Nekromanti NYHETER!

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Har äntligen ställt in så att det går att använda HTML även i Rollspelsforumet på allmän begäran.

Eftersom det har förekommit flera kommentarer om att man inte bör kunna skriva inlägg anonymt och efter en diskussion om detta inom redaktionen har vi nu valt att stänga av så att man måste vara registrerad för att kunna skriva inlägg på alla forum.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Eftersom det har förekommit flera kommentarer om att man inte bör kunna skriva inlägg anonymt och efter en diskussion om detta inom redaktionen har vi nu valt att stänga av så att man måste vara registrerad för att kunna skriva inlägg på alla forum.

Tycker jag är bra...skriver man något skall man också kunna stå för det i en debatt eller diskussion.

Riddaren
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
"rätt väl" stämmer väl ganska bra. Vi har fått upp ett par oseriösa inlägg sedan detta nya forum men tack vare snabba moderatorinsatser, främst från Azagthoth så har det rensats bort innan så många har hunnit sett dem. På förra forumet hade vi vid några tillfällen problem med barnungar som tyckte det var kul att skriva svärord, obscena saker och annat som knappast hör till rollspelsdiskussioner att göra. Då kunde man ju regga en användare utan att det fanns någon koll på att mailadressen eller något annat fungerade, nu måste man ha en fungerade mailadress för att kunna skriva.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Låter bra...men är det lämpligt att ha en moderator (läs RipperDoc) som förespråkar porr bara för att kunna ta bort det sedan...

Riddaren - undrande
 

kragghack

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
219
Location
Umeå
Tror inte han var särskilt aeriös när han skrev det.

Ash to Ash
Dust to Dust
Kragg Hack remains
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Olämplig moderator?

Jag har vidtagit åtgärder och doppat honom i en lavahink tills han gått med på att inte förespråka porr i framtiden.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Skratta och var glad

Där fick jag mig ett dagens skratt i alla fall... trodde det skulle framgå hur oseriöst menat det var. Moideratorer skall inte vara seriösa hela tiden, men de ska kanske vara föredömen. Jag har inte brutit på nåognting och tycker verkligen att du överreagerar.

<ironi>Som tur vad vet Gardener hur man han handskas med sådana som mig, som att doppa mig i en lavahink</ironi>

/RipperDoc
<A HREF="http://www.nogo.nu" target="_new">http://www.nogo.nu</A>
 
Top