Nekromanti Nyheter från Sverok – Februari

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Björn Wärmedal said:
Länken till nyhetsbrevet funkar inte för mig :gremfrown:
Nyheter från förbundet - feb

Hej Föreningen WRNU,

... och Hej Kommunen!

Under 2013 fortsätter arbetet med att föra er föreningar och kommunerna närmare varandra. Tillsammans med förbundet Vi Unga har vi startat projektet Hej Kommunen! och här till höger ser ni projektledaren Therese Stoltz.

En ny undersökning av hur relationen mellan föreningar och kommuner ser ut ska göras, sex stycken dialogträffar ska arrangeras runt om i landet, vi ska finnas på politikerveckan i Almedalen och en fullständig databas med kommunens bidragsregler ska sammanställas. Läs mer här.
http://www.sverok.se/2013/02/06/hej-therese-och-hej-kommunen/

Har ni frågor, funderingar eller vill hjälpa till? Maila Therese på therese.stoltz@sverok.se

Kom med ditt förslag
Sedan några veckor finns en förslagslåda på Sverok.se. I den kan du skriva sådant du undrar över, sådant som du vill berätta, ge råd till Sverok och lämna förslag. Om du lämnar ett förslag kommer förbundsstyrelsen att ta upp det på styrelsemötet.

Nu behöver du inte vänta till Riksmötet, ta chansen att göra din röst hörd:
http://www.sverok.se/sverok/forslag/

Inflytande 2.0 - framtidens ungdomsförbund
Ytterligare ett projekt är på gång: Inflytande 2.0. Sverok har, i dialog med andra förbund, väckt frågor rörande hur vi kan stärka medlemsinflytandet utifrån att organisationerna växer, nya spännande sätt att organisera sig framkommer. Projektledare är Nina Högberg
nina.hogberg@sverok.se
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Björn Wärmedal said:
Länken till nyhetsbrevet funkar inte för mig :gremfrown:
Skumt!

... Men tja, jag har redigerat länken utefter hur föregående länkar sett ut. Verkar som ett det fanns några onödiga tecken i denna – vad nu de betydde, för den har funkat för mig hela tiden.

Nå, så?

/solvering som kanske borde shoppa de här långa knöllänkarna med typ bitly eller något dylikt.
 
Top