Nekromanti Nya bäcker till Gemini!!

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
JO, jag har nu 3 böcker till rollspelet Gemini. Och det är den första regelboken, magiboken och "Orschild". Men jag har hört talas om "The Church" och "The Dark Arts", men är det någon som vet när eller OM de kommer att publiceras. Lär mer om detta på www.cellentertainment.se
 

Weatherman

Hero
Joined
25 Jul 2000
Messages
845
Location
Leksand, Dalarna
Re: Nya böcker till Gemini!

Tycker du att modulerna är bra?

F.ö. har de där två modulerna skyltats på Cells sida i evigheter nu. Dessutom lär Dark Arts vara en översättning på Den Mörka Magin med några små tillägg.

weatherman
------------------
pungen faller aldrig långt från den spetälske.
 

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
Re: Nya böcker till Gemini!

Jag kan ej svara på om de är bra eller ej, magiboken är väl ej den bästa. Men den är väl OK om man ska vara Magiker. Men boken om kyrkan vet jag ingenting om, den kan väl vara ganska OK, eller?

Ps. Jag fattar bara inte varför de skyltar ut ex:en på deras hemsida, men att man ej kan beställa hem dem!
 

Weatherman

Hero
Joined
25 Jul 2000
Messages
845
Location
Leksand, Dalarna
Re: Nya böcker till Gemini!

"Men den är väl OK om man ska vara Magiker"
Jo, det är väl det som är meningen... Magiböcker brukar vara rätt ointressanta för icke-magiker...

"Ps. Jag fattar bara inte varför de skyltar ut ex:en på deras hemsida, men att man ej kan beställa hem dem!"

Citat från cellentertainment.se:
"After a year of silence this autumn will see two brand new supplements that gives you an even richer background for your Gemini campaign."

Will see - Dvs. de finns inte utgivna än.

weatherman - iklädd randiga kalsonger och keps

------------------
pungen faller aldrig långt från den spetälske.
 

Odd

Veteran
Joined
9 Aug 2000
Messages
73
Dark arts...

"Dark Arts" är väl i princip en översättning av "Den Mörka Magin" med regler för hur besatthet fungerar, har jag för mig...

/Odd
 

Mambo

Veteran
Joined
9 Jul 2001
Messages
136
Location
ÖSD
magiboken

hmm, suger att den inte finns att köpa här i ösd.

var kan man beställa den?

Let's face it,
Gemini rocks..
 

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
Re: magiboken

Var ligger ÖSD?? ÖSD förstår jag är en förkortning precis som STHLM = Stockholm!! Finns det ej att köpa där? Isåfall kan du ju beställa hem den på www.entertainment.com 's hemsida. Där ifrån så kan man beställa hem ALLA produkter som finns till Gemini!!
 

Mr SL

Warrior
Joined
28 Dec 2000
Messages
395
Location
i ett obetydelse löst ställe
Re: magiboken

ÖSD= östersund, mambo jag har magi böken *ler*. Cell har vell ett fett äventyr i en bok också. En bok på typ 350 sidor retta mig om jag har fel

Livet är som en T6 det bästa man kan få är 6<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by mr sl on 2001-08-23 20:42.</EM></FONT></P>
 
Top