Nekromanti Ny webbplats!

Joined
17 Jun 2009
Messages
171
Location
Göteborg
Nu har den nya webbplatsen kommit upp. Lite halvtom ännu men vi kommer att fylla på de närmaste dagarna. Scenariogeneratorn är på plats i alla fall.
Det har varit liter hektiskt så hjälp oss gärna hitta eventuella missar.

Välkomna:

http://www.fallen.se/
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Jättesnyggt. Jag tittade in eftersom jag inte kunde motstå boken och rädet när jag såg dem stå där och fresta mig på SFBok...
Men jag hittade ett stavfel på sidan, Här står det "British sheer on the Greeks but their interference is minimal and the Turks are victorious, regaining some lost areas." Jag utgår från att det ska vara cheer, eller klipper engelsmännen grekerna som får? Förvisso är greker ludna typer, men ändå :gremwink:


Storuggla, ska börja läsa också
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Snygg!

Gillar scenariogeneratorn. Visst, scenariona blir inte sådär jätteoriginella, men den ger idéer.
Dock så är en subplot lite felskriven:
"There are a strange picture on the location and it is magical."
There is a strage picture ska det väl vara?
 
Joined
17 Jun 2009
Messages
171
Location
Göteborg
Vi tackar för korrektur. Som vanligt var vi lite för ivriga med att lägga ut grejer och mitt Engelska-hybris slog till igen. scenario texterna genomgår just nu en översikt av vår eminenta editor och finns snart med en anständig engelska. Sheer ska vi fixa snarast.
Snart dyker också det första scenariot upp på webben.
 

Lilleful

Veteran
Joined
19 Nov 2009
Messages
4
Låter ju finemang! Väntar med spänning på det, och många fler, scenarion.

Webbsidan är bra, snygg och trots ovannämnda språkpetitesser är jag väldigt nöjd med den.

Keep up the good work! :gremwink:
 
Top