Nekromanti Ny på sidan

Layane Black

Veteran
Joined
3 Jun 2013
Messages
21
Hejsan! Är ny på sidan och är sjukt rollspelssugen! Alltså, forum-rollspelssugen. Rollspelar det mesta, men såklart blir ju saker roligare med lite scifi eller fantasy med i spelet! ;D

Så... någon som vill rollspela med mig? =)
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,582
Location
Göteborg
Hjärtligt välkommen!

Jag är själv inte mycket för att spela rollspel på ett forum men jag hoppas du hittar vad du söker.
 

Layane Black

Veteran
Joined
3 Jun 2013
Messages
21
Hej! Tackar!
Det var synd! Forumrollspel är det enda som jag finner underhållande inom "rollspelsvärlden". Kanske ska pröva öppna en "berättelse" här och se om någon vill svara.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,466
Jag tänker använda den här tråden som OOC tråd till En kväll i Juni. Säg till om det inte är ok :gremsmile:

Jag känner att vi behöver vänta in Reccas nästa post nu innan jag skriver min nästa.

Också, det här är vad Recca kommer göra med oss när hon hittar oss: Länk

:gremlaugh:
 

Layane Black

Veteran
Joined
3 Jun 2013
Messages
21
Tror det är okej :gremlaugh: Eller, vad är en OOC-tråd? :gremtongue:

Okej vi väntar in henne =)

Haha! Hoppas inte :gremtongue:
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,535
Location
Rissne
Layane Black said:
Eller, vad är en OOC-tråd?
OOC är "out of character", brukar också kallas "off". Alltså att man snackar "utanför" spelet, så att säga.
 

Layane Black

Veteran
Joined
3 Jun 2013
Messages
21
Har hänt lite saker i mitt liv som gör att jag inte kommer svara på det här rollspelet. Men ni var jätteroliga att rollspela med båda två!
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Layane Black said:
Har hänt lite saker i mitt liv som gör att jag inte kommer svara på det här rollspelet. Men ni var jätteroliga att rollspela med båda två!
Lycka till med dina grejer.
 
Top