Presentation Ny på forumet.

Qwester

Veteran
Joined
2 Feb 2020
Messages
5
Hej. Jag är ny på forumet och ville bara säga hej med en kort presentation. Jag började spela rollspel nån gång i slutet högstadiet och höll på till andra året av gymnasietiden. Då vi förlorade våran SL och det tog flera år tills jag och mina vänner återigen samlades igen för en sittning.

Det har varit lite on and off sen dess och genom åren har vi hunnit testat runt lite, allt från Chronopia till Western. Det mesta har dock varit Chronopia och Mutant men det sista har det varit en hel del L5R.

Jag är nu snart 40.. det kändes jobbigt att skriva de siffrorna 😩 och skulle vilja spela mer men det är svårt att få ihop våran grupp. Så om det finns nån grupp i Lidköping eller närheten som vill ta emot en nybörjarish spelare är bara att lämna ett meddelande.
 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
40 är det nya 23
Jag blir aldrig riktigt vuxen jag som allas vår Eddie Meduza sjöng . Jag jobbade en gång med en härlig tattargubbe (hans egen utsago) som brukade peka på sin kropp och säga här 63 år sen pekade han på huvudet och sa här 25 år och sen pekade han på skrevet och sa här 18 år . Det är en bra livsfilosofi värd att ta efter 🤣🤣🤣🤣
 

Qwester

Veteran
Joined
2 Feb 2020
Messages
5
Ha ha håller med, känner mig inte som nån 40 åring. Men barna är snart vuxna så den siffran är svår att förneka.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,893
Välkommen hit! Själv är jag 37, men jag tycker livet bara blir bättre för varje år 😁
 
Top