Nekromanti Ny N3-neopunkare

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Som det går att läsa på N3-bloggen har Neotech 3-teamet fått ett nytt tillskott i Måns "Traffaut" Broman. Måns ska få styrsel på våra regler och förhoppningsvis ge dem den "moderna" touch vi eftersträvar.

Dessutom har det kommit lite andra poster på bloggen, då N3-produktionen kommit ur en temporär svacka och nu kör vidare på full fart. Våra illustratörer fortsätter att producera underbart material, förhoppningsvis kan vi visa någon skiss på bloggen framöver.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Trevligt trevligt !
Hopas verkligen på N3, för jag har haft ämlans skoj med N2 !
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,065
Location
Ereb Altor
Mina blygsamma förväntningar är nedskruvade så i dagsläget tror jag bara att N3 kommer att bli det bästa rollspelet i Sverige. Någonsin. :gremsmile:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hahaha !
Ja, det låter bra det, får jag säga. Ska iaf bli kul att läsa, den dag som N3 kommer i affären.
 

terje

xenomorf mystiker
Joined
21 Jan 2001
Messages
1,658
Location
Demokratiska Republiken Latveria
Coolt! Grattis till Traffaut och N3-gänget! :gremsmile:

Vad betyder det att N3 kommer att vara "modernt"? Vågar man hoppas på inslag av tematiskt spel / narrativism / samberättande? I så fall, hur?

Traffaut - betyder detta att Interzone får vila eller?
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,065
Location
Ereb Altor
[ QUOTE ]
Coolt! Grattis till Traffaut och N3-gänget!

Vad betyder det att N3 kommer att vara "modernt"? Vågar man hoppas på inslag av tematiskt spel / narrativism / samberättande? I så fall, hur?

[/ QUOTE ]

Kort, ja, det vågar man hoppas på. Däremot vågar jag inte säga hur. Mest för att vi har en bit kvar. Men det finns en del som definierar en Avatar. Du vill något, är någon, eller kanske vill vara någon. Det är mycket yta 2060, för det är vad som syns, men det finns massor av intressant under den.

[ QUOTE ]
Traffaut - betyder detta att Interzone får vila eller?

[/ QUOTE ]

Nja, inte helst. Faktum är att jag fick en breakthrough för inte så länge sedan. Meningen var att jag skulle få med en liten teaser i Fenix men verkligheten hann i kapp. Paradoxalt nog tror jag Interzone kommer att sporras av N3.
 
Top