Nekromanti Ny modul til Svavelvinter klar att beställa

Joined
31 May 2007
Messages
402
Location
Stockholm
Efter lite datastrul under morgonen är det nu fritt fram att förbeställa Tricilve - Lojalisternas tid. Denna andra modul till rollspelet Svavelvinter är skriven till större delen av Erik Granström själv, och beskriver gängkrig och intriger på huvudstaden Tricilves skuggsida. Det blir en vackert illustrerad och hårdinbunden bok i fyrfärg. Läs mer här.
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Låter ju otroligt trevligt! Jag spelar inte rollspelet själv, men den här boken blir jag peppad av. Har alltid gillat Tricilve.

Omslaget ser lite dystert ut, hur är tonen i texterna?

Kommer boken att finnas på SF Bokhandeln?
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,445
Hoppas att det löser sig med sajten snart - men ni gör rätt som tar er tiden att göra det ordentligt. Jag står i kö m. PayPalkontot och väntar på att kunna beställa!
 
Joined
31 May 2007
Messages
402
Location
Stockholm
Eksem said:
Låter ju otroligt trevligt! Jag spelar inte rollspelet själv, men den här boken blir jag peppad av. Har alltid gillat Tricilve.

Omslaget ser lite dystert ut, hur är tonen i texterna?

Kommer boken att finnas på SF Bokhandeln?
Beklagar sent svar, hade missat detta!

Tonen i texterna är inte allvarsam, tvärtom full av udda infall och märkliga händelser - även om det inte saknas drama!

Absolut, boken kommer att finnas i SF-bokhandeln.
 
Joined
31 May 2007
Messages
402
Location
Stockholm
Etepete said:
Hoppas att det löser sig med sajten snart - men ni gör rätt som tar er tiden att göra det ordentligt. Jag står i kö m. PayPalkontot och väntar på att kunna beställa!
Fint! Ja, vi passar på att storstäda i sajten och snyggar till alltihop en hel del också. Det tar tyvärr lite mer tid än vi hade hoppats, men den här veckan ska det definitivt blir klart. Vi har flera kul nyheter vi vill trumpetera ut! :gremsmile:
 
Top