Nekromanti Nu blev man ju lite sugen!

Surukai

Warrior
Joined
3 Dec 2002
Messages
300
Location
Göteborg
tänk att jag inte hade koll, rollspel.nu:are som spelar WoW :gremsmile:

Jag har en BE hunter på Scarshield Legion (RP-PvP) som jag kanske skulle ta och flytta över till er, vad tror ni? Är ni 70 typ?

Jag spelar normalt på Kahlie (T6 warlock), Argent Dawn (RP) men jag tror mitt gille vill ha mig till Sunwell men kommer gärna med nån alt ifall ni har plats.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Vi är en bunte som är "70 typ". Karrisar är inget problem, utan snarare folk bakom dem om vi nånsin ska komma till Karazhan :gremsmile:

Nu har vi väl inget direkt skriande behov av mer DPS, men du är mer än välkommen. Respeccar jag min shaman till resto så har vi tre healers (en drutt/priest, en paladin, en shaman) och då behöver ju nån DPS:a i mitt ställe. :gremsmile:
 

Surukai

Warrior
Joined
3 Dec 2002
Messages
300
Location
Göteborg
Nästan lite synd min pala är alliance då (lvl 66). Tyvärr erbjuder de inte faction transfers >.<
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Trevligt att höra att du är sugen på att lira med oss. Hur är det med dig nu för tiden, klar med Chalmers?

/Seinet Wintermute - Som du snackade med i #rollspel på DalNET för en massa år sedan
 

Surukai

Warrior
Joined
3 Dec 2002
Messages
300
Location
Göteborg
Jag gör exjobbet nu, eller just nu har jag 1 månad paus i det för företaget jag gör exjobbet hos behövde lite mer grejjer så jag har projektanställning ^^

Jag är klart sugen på att spela lite igen. Jag är numera inloggad max en timme i veckan, sittandes utanför Black Temple eller Mount Hyal som "backup" för jag redan har max gear och inte behöver något mer, ganska skittrist faktiskt.
Kahlie på Armory

I uppslagsverket i mitt huvud för "Seinet" hittar jag #rollspel väldigt långt nere, långt efter personen som jag faktiskt fick bo hos när jag bostadslös och förvirrad norrlänning hamnade i göteborg (minns du vattnet jag hade med mig?), personen jag senast såg på andra sidan en pizza på gibraltargatan och så förstås, han som kan spela MS röj (c:
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Du menar flaskan med äppelsaft?

Det var ett par år sedan sist jag var på Pizzeria Gibraltar om man säger som så :gremtongue:

/Seinet Wintermute - Tack för tipset om Bloodrayne för övrigt, gillade det spelet starkt!
 
Top