QueenCattis
Veteran
Hej! Innan novellen börjar, här är lite bakgrund. Jag lajvar Vampire (V5) en gång i månaden och älskar karaktärsutvecklingen något sådant ger. En sak som utvecklats i hennes story är något som aldrig händer eller talas om på själva lajvet så jag satte mig ner och skrev en liten historia om hur det hände. Jag lade till ett litet kapitel efter lajvet därpå, och bestämde mig för att fortsätt så, och se hur långt det blir. Saker hände dock på lajvet som gjorde att historien inte blev så mycket längre och jag avslutade som en kort novell. Den är skriven på ett sätt som gör att du inte behöver ha någon kunskap om lajvet eller ens World of Darkness.
I stället för att den bara ska sitta på mitt konto och aldrig läsas, tänkte jag att jag lägger upp den här, ifall någon vill läsa. Har någon feedback eller frågor tar jag gärna det också.
Jag misstänker att det finns fler som har såna här berättelser från sina rollspelskaraktärer (jag har flera andra också) och jag skulle gärna läsa några
Här kommer den! (min karaktär syns i min profilbild)
Hoppsan, det fanns en gräns på 20 000 tecken, så jag får lägga en länk till dokumentet. Oh well. Här är länken
I stället för att den bara ska sitta på mitt konto och aldrig läsas, tänkte jag att jag lägger upp den här, ifall någon vill läsa. Har någon feedback eller frågor tar jag gärna det också.
Jag misstänker att det finns fler som har såna här berättelser från sina rollspelskaraktärer (jag har flera andra också) och jag skulle gärna läsa några

Här kommer den! (min karaktär syns i min profilbild)
Hoppsan, det fanns en gräns på 20 000 tecken, så jag får lägga en länk till dokumentet. Oh well. Här är länken