Nekromanti Norrtälje/Stockholm

ro83rt

Swordsman
Joined
24 Sep 2001
Messages
646
Location
Vallentuna
Hej!

Jag har spelat en del rollspel i min ungdom men nu har det varit torrt ett tag. Dock är jag lite sugen på att börja igen. Det var ett tag sen och jag är lite ringrostig men det fixar sig nog. Är istort sätt intresserad av allt. Kanske det blir bäst med rätt åldersgrupp, jag är 27 men allt över 20 är ok. Jag bor i Stockholms området.

mvh

Robban
 

Elminster

Veteran
Joined
21 Sep 2001
Messages
8
Location
Stockholm
Tjenare Robban.

Jag söker också spelare i Stockholm.
Har spelat i 14 år och är 27.
Spelar helst Fantasy och har en förkärlek till Dungeons and Dragons, men är självklart öppen för alla förslag.

Jag bor i Centrala Stockholm men kan ju resa en bit för att få spela.
Hör av dig om du når framgång på Kontakt sidan så gör jag lika dant.

//Fredric

Speak friend and enter
 

Sabelkatten

Swordsman
Joined
7 Sep 2000
Messages
653
Location
Sundbyberg
Jag skulle gärna också vara med i en ny grupp.

Jag är (också?) 27 och har spelat i en massa år. Helst fantasy eller superhjältespel, jag kan spelleda i en nödsituation också...

Jag bor i Sundbyberg men kan tänka mig att åka ganska långt för att spela.

/Henrik
 

thomaslind

Veteran
Joined
10 May 2001
Messages
36
Tjena Robban. Vi ärt två på 29 och 30 som spelat i typ 18 år. Just nu spelar vi D&D 3rd ed i Forgotten Realms. Hör av dig, det skulle vara kul att vara fler på spelmötena!

/Thomas
 

Elminster

Veteran
Joined
21 Sep 2001
Messages
8
Location
Stockholm
Tjohoo!!

Det börjar arta sig...
Vi är tre (?) här och jag har en kompis som gärna vill spela.. Han är i och för sig bara barnet (26 år) men den ska nog gå bra :)

Jag spelleder mer än gärna men jag vill spela några gånger först så att jag kommer igång.

Om vi beslutar att spela D&D 3E så har jag det mesta som är utgivet, det är bara tome and blood och spelledarskärmen som saknas.

Ha det....

//Fredric

Speak friend and enter
 

ro83rt

Swordsman
Joined
24 Sep 2001
Messages
646
Location
Vallentuna
Hej!

Jag har inte svarat på länge för jag har varit på smideskurs. Om jag har räknat rätt så är vi sex pers so far och det är väl en ganska bra grupp? De flesta verkar vara intresserade av D&D 3E, och då kanske Forgotten Realms. Det passar även mig bra. Jag är inte bekant med reglerna men brukar vistas i världen rätt ofta genom litteratur och dataspel. Jag bor utanför Stockholm så om någon bor i centrala Stockholm kan det vara en bra plats att träffas. Jag är inte på långa vägar mogen att spelleda ännu så det vore bra om någon kunde ta den biten.

Det mest naturliga är om spelledaren sammankallar till plats och tid. ;)

För mig passar det bäst på helger.

Robert
 

Sabelkatten

Swordsman
Joined
7 Sep 2000
Messages
653
Location
Sundbyberg
På helgerna inne i stan passar mig bra. D&D är väl inte mitt favoritspel egentligen, men det är ju bra att börja med. Hur många kan nu på lördag?

/Henrik

PS. Är det någon som ska åka på BSK?
 

ro83rt

Swordsman
Joined
24 Sep 2001
Messages
646
Location
Vallentuna
Hej!

Jag har mailat "Elminster" privat men han kan inte nu till helgen. Kanske lite optimistiskt. Eftersom det är jag som dragit igång tråden så kanske de som är intresserade av att spela kan maila mig sin e-postadress och när ni vill spela så jag kan försöka hitta en tid som passar alla.

Robert
 
Top