NYHET Nominera mest väntade spelet

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,083
Location
Göteborg
Som tros komma ut 2024..
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,083
Location
Göteborg
Nu är själva omröstningen uppe.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Nu är själva omröstningen uppe.
Jag känner inte starkt för ett enda av de kommande spelen i den listan. :eek:

Allt är liksom "tja, kanske jag spelar det om någon annan är spelledare", men inget är "wow det där ser jag fram emot". Ovan känsla för mig, måste jag erkänna.
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,264
Jag känner inte starkt för ett enda av de kommande spelen i den listan. :eek:

Allt är liksom "tja, kanske jag spelar det om någon annan är spelledare", men inget är "wow det där ser jag fram emot". Ovan känsla för mig, måste jag erkänna.
Instämmer. Jag kan nog tänka mig att lira Tiny Cyberpunk, för TinyD6-motorn är rätt skoj och enkel vid bordet. Annars är det nog ingenting som lockar. Kanske övertalar WRNU att skramla till ett AssCreed till @entomophobiac i utbyte mot en recension på forumet. Han har ju bevisat att det kan finnas en del att hämta i licensspel trots att man inte tror det.
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,148
Inga spel som jag ser särskilt fram emot. Jag kan tänka mig att spela The Secret World eftersom jag spelade det rätt mycket som MMO. Och jag skulle möjligen kunna rösta på Electric State för att det är Fria Ligan.
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,564
Jag skulle gärna testa Knave, Mythic Bastionland, och Talislanta vid tillfälle. Det är dock inga spel jag har planerat att köpa.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Jag känner inte starkt för ett enda av de kommande spelen i den listan. :eek:

Allt är liksom "tja, kanske jag spelar det om någon annan är spelledare", men inget är "wow det där ser jag fram emot". Ovan känsla för mig, måste jag erkänna.
Då kör vi Eat the Reich någon gång!
 

McKatla

Utan titel
Joined
2 Aug 2010
Messages
1,036
The Electric State och Heroes of Cerulea för min del. Och så hoppas jag, som varje år, på en ny utgåva av Oktoberlandet.

EDIT: De två första har jag redan backat & betalat, och det tredje lär väl inte komma, så köpfritt kan nog tyvärr bli av i år...
 

Skarpskytten

D&D-smurf
Joined
18 May 2007
Messages
5,993
Location
Ett häxkräl
His Majesty the Worm kom med! Det är jag genuint nyfiken på, och bryter nog köpfritt för det om det faktiskt kommer ut. Sen är jag nyfiken på Daggerheart och Pendragon 6e, men jag ska försöka undvika att köpa dem.
 
Top