Nekromanti Noir - sneak peek

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,918
Location
Sandukar
Även om Helmgast just nu har fokus på Eon och Neotech kan jag inte låta bli att slänga upp en liten förhandstitt på staden Sandukar, från en kommande produkt, kallad Gryning över Sandukar.

 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Kul att få se lite livstecken även från Noir's håll. :)
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Oh yeah! Liv i Noir! Riktigt härligt att höra och snygg bild. Dock känns det väldigt konstigt med färg till Noir ;)
 

Kärlekscraft

Swordsman
Joined
31 Oct 2013
Messages
773
Big Marco;n11898 said:
Även om Helmgast just nu har fokus på Eon och Neotech kan jag inte låta bli att slänga upp en liten förhandstitt på staden Sandukar, från en kommande produkt, kallad Gryning över Sandukar.

Ingen ny utgåva, istället en modul över staden Sandukar alt. ett äventyr kopplat till tätorten?
 

Osbjer

Warrior
Joined
7 Jan 2007
Messages
355
Location
Inflyttad till Göteborg
Ser ballt ut! Jag saknade verkligen resurser när jag spelledde NOIR, och kommer snabbt införskaffa något sådant här. Nu spelar vi Drakar och Demoner istället, men NOIR är det enda icke-fantasyrollspel som jag gillat.

/j
 

Nero

Warrior
Joined
24 Feb 2014
Messages
271
Sol?! Över Sandukar?! Kul om ni ger ut nåt. Spelledde en kampanj regelbundet i ett års tid och det var riktigt, riktigt roligt.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,918
Location
Sandukar
Kärlekscraft;n13564 said:
Ingen ny utgåva, istället en modul över staden Sandukar alt. ett äventyr kopplat till tätorten?
Jag skulle inte riktigt uttrycka det så. Det blir något nytt.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,918
Location
Sandukar
Osbjer;n13602 said:
Ser ballt ut! Jag saknade verkligen resurser när jag spelledde NOIR, och kommer snabbt införskaffa något sådant här. Nu spelar vi Drakar och Demoner istället, men NOIR är det enda icke-fantasyrollspel som jag gillat.

/j
Kul att höra. Vi (Team Noir, men mest jag) schabblade bort Noir lite efter släppet, vi var alla brända av det enorma tempo Noir-produktionen hade och låg på minimalt Valmående ett bra tag efteråt. Och alla blev lite lätt befläckade på kuppen. Men efter lite tid hos ett statligt sanatorium är vi tillbaka!
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,918
Location
Sandukar
Poseur;n11946 said:
Oh yeah! Liv i Noir! Riktigt härligt att höra och snygg bild. Dock känns det väldigt konstigt med färg till Noir ;)
I framtid blir det mycket färg i Noirs universium.
Kärlekscraft said:
Hur kommer det att se ut? Kommer det inte att förstöra mycket av Noirs känsla då mycket av konceptet bygger på att det ska vara mörkt & regnigt.
 

ThemVSyou

Veteran
Joined
3 Aug 2011
Messages
151
Location
Västerås
Det jag små undrar efter ha läst nyhets brevet jag fick(det va ett bra tag sen nu)

Vad kommer hända med "gamla" Noir?
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,918
Location
Sandukar
Vi har lite udda material som eventuellt kan tänkas komma till Noir. Men inget större projekt finns i planerna.
 

Kärlekscraft

Swordsman
Joined
31 Oct 2013
Messages
773
Big Marco;n32966 said:
Vi har lite udda material som eventuellt kan tänkas komma till Noir. Men inget större projekt finns i planerna.
Antar det blir samma spelvärld med extra material som fler moduler om diverse konstigheter? Såvida det inte blir en ny grundbok - Noir 2.0, men i samma spelvärld som innan?
 
Top