Nekromanti Ngn som känner sig manad att starta ett varulvslir

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Det kommer nog snart. Vi brukar ha en liten "rast" mellan spelen, men oftast blir den inte så lång.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Jag har planer på ett varulvslir jag vill arra, men jag vill vara med i ett till först eftersom jag inte lyckats överleva mer än i en runda de senaste tre spelen.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Jag kommer inte skapa något spel ännu på ett tag, men vill man ha hjälp/bolla idéer och tankar om hur man ska sätta upp ett spel så kan jag hjälpa till.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Om jag blir inspirerad på nåt vis så kan jag försöka dra ihop ett spel. Behöver bara ta mig tid att fundera ut nåt. :gremsmile:
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Eller äsch, jag känner mig taggad! Jag arrar gärna nästa spel! Hur lång paus bör vi ta? Tre veckor?

Postar en anmälningstråd för spelet imorgon. Det blir Dr Who tema, eller Dr Whorulv med ett annat namn. ;-)
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
LJSLarsson said:
Jag har planer på ett varulvslir jag vill arra
Mmmm, jag med. Men pga lathet, nybörjarskap och att jag helt enkelt inte kan bestämma mig om detaljerna har fått projektet att stå still. Varulvsspelet är tänkt att vara löst baserat på brädspelet Inkognito. Dvs deltagarna spelar maskerade spioner på uppdrag i Venedig under en karneval. Jag ska se om jag kan få någon rätsida på det hela men jag lovar inget. :gremsmile:
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
LJSLarsson said:
Eller äsch, jag känner mig taggad! Jag arrar gärna nästa spel! Hur lång paus bör vi ta? Tre veckor?

Postar en anmälningstråd för spelet imorgon. Det blir Dr Who tema, eller Dr Whorulv med ett annat namn. ;-)
Nice, då kan jag ju slacka med mitt spel ändå! Dr Whorulv låter ju ballt!
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
LJSLarsson said:
Eller äsch, jag känner mig taggad! Jag arrar gärna nästa spel! Hur lång paus bör vi ta? Tre veckor?

Postar en anmälningstråd för spelet imorgon. Det blir Dr Who tema, eller Dr Whorulv med ett annat namn. ;-)
Go go go.

Kommer det vara fluff eller inte?
 

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
LJSLarsson said:
Eller äsch, jag känner mig taggad! Jag arrar gärna nästa spel! Hur lång paus bör vi ta? Tre veckor?

Postar en anmälningstråd för spelet imorgon. Det blir Dr Who tema, eller Dr Whorulv med ett annat namn. ;-)
Sweetness and goodness and so on and so forth
Jag är redan taggad för ett nytt spel :gremsmile:
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Recca said:
LJSLarsson said:
Eller äsch, jag känner mig taggad! Jag arrar gärna nästa spel! Hur lång paus bör vi ta? Tre veckor?

Postar en anmälningstråd för spelet imorgon. Det blir Dr Who tema, eller Dr Whorulv med ett annat namn. ;-)
Go go go.

Kommer det vara fluff eller inte?
Det kommer vara en del fluff, men inte i ofantliga mängder.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Så där, har slängt upp en egen tråd för anmälan för Dr Who-spelet. Spelstart blir tisdag 7:e maj. (Hade tänkt veckan innan, men då kommer det mitt under 1:a maj, och det låter inte som en bra idé)
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Jag kommer tyvärr inte kunna vara med på nästa spel men från mitten av juni & framåt så har jag inte mycket för mig. Känner att jag tagit en lagom lång paus sedan sist så skulle nog kunna börja ulva igen. Om det behövs så har jag vissa planer som skulle kunna bli ett varulvslir men annars spelar jag nog ifall vi redan har arrangörer för den ofta lite mindre aktiva sommaren.
 
Top