Neotech Offensiv

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,320
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Tjo! Eftersom min offensiv håller på att ramla isär då den använts flitigt sen jag köpte den samma år som den släpptes, så bestämde jag mig att beställa en ny Offensiv-bok från Skuggspel. Jag beställde boken den 7:e Jan och har fortfarande inte fått den och har inte fått svar på mail och ingen svarar på Skuggspels telefonnummer. Så jag undrar om någon har erfarenhet av att beställa därifrån och om det brukar ta så här lång tid eller om någon vet vem eller vilka som driver butiken och om de/den är aktiva på forumet!?

Har redan betalat för boken och börjar bli rätt orolig vad som har hänt eller om jag ens kommer få den alls :-(

Så vet någon hur jag bäst kontaktar de ansvariga för butiken då telefonnumret och mailen inte tycks leda till något svar alls ?

Med vänlig hälsning, MiniMoni
 

Tjocken

Veteran
Joined
30 Jan 2019
Messages
90
Location
Kalmar
Beställde lite böcker därifrån förra året, reagerade också på att det tog lite tid men de damp ner i brevlådan så småningom.
Minns inte exakt hur lång tid det tog men ca en månad tror jag.
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,320
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Tjocken;n340151 said:
Beställde lite böcker därifrån förra året, reagerade också på att det tog lite tid men de damp ner i brevlådan så småningom.
Minns inte exakt hur lång tid det tog men ca en månad tror jag.
Ok, wow! Det var ingen dålig leveranstid med tanke på att det är inom Sverige. Tack för informationen och nu vet jag att jag inte ska beställa därifrån fler gånger då en månad är en helt hysteriskt lång leveranstid. Förhoppningsvis så var den långa leveranstiden något som inte sker varje gång. Jag hoppas fortfarande på svar från butiken och att min bok inte tar en månad på sig att dimpa ned i min postlåda.
 

Tjocken

Veteran
Joined
30 Jan 2019
Messages
90
Location
Kalmar
Jag tror jag beställde under-/slutet av sommaren så det kan ju ha sammanfallit olyckligt med semester eller annat.
Du kan ju prova att nå dem via deras Facebooksida annars.
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,320
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Tjocken;n340153 said:
Jag tror jag beställde under-/slutet av sommaren så det kan ju ha sammanfallit olyckligt med semester eller annat.
Du kan ju prova att nå dem via deras Facebooksida annars.
Redan gjort detta samt ringt, skickat Mail och fyllt i meddelande via kontaktformuläret på hemsidan. När jag ringer så får jag bara som svar ”Just nu kan du inte nå det önskade numret”. :-(
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,320
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Jocke;n340173 said:
Alltså, de finns och sådär men brukar vara lite dryga att få tag på.
Den här personen är den som postat mest info om vad som händer i butiken och spellokalen på senaste, så du kanske kan blippa honom direkt på FB? https://www.facebook.com/losonci?__...TB7zKYqfLwANX_8VdDOCgjfXwfQ7x-yj6MDTY&fref=nf
Fick svar via Messenger att de skulle kolla upp vad som hänt min beställning på måndag. Självklart tråkigt när saker krånglar men jag hoppas att det löser sig.
 

dancodan

Swordsman
Joined
14 Aug 2017
Messages
574
Jag tyckte också att de var sega men fick tillslut mina böcker.
 
Top