Nekromanti Neotech"lajv" i lund

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Hej!

Jag har tillgripit lite nya ideer när jag skall starta upp min kommande neotechkampanj. Rollpersonerna känner inte varandra från början. En serie händelser kommer att dra deras öden åt samma håll. Tricket är att allt detta tilldrar sig i spelarnas vanliga liv. Jag har skickat lite förfalskade email, ICQ och gjort någon fakead sajt. Spelarna är beredda att spela sina karaktärer när som helst. Eftersom jag inte spelar någon roll själv behöver jag folk som kan spela rollpersonernas kontakter.

Jag kommer att initiera alla möten, men är givetvis öppen för förslag. Kampanjens mål är att uppnå en skön neotechkänsla. Händelserna jag koncentrerar mig mest på är de som driver handlingen framåt. Men även rena stämningskapande scener välkomnas.

Just nu behöver jag folk som kan spela ett kriminellt ungdomsgäng. Typ 3-4 personer i åldern 12-16 år. Ni kommer att behövas under två eller tre "spelmöten" med en rollperson som är hälare. Typ en halvtimme stycket.

(detta postas också i neotechgruppen)


Snow
Dead, but still walking around
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
När har du tänkt att dra igång detta ???

Jag kommer att vara i Lund mellan vecka 12-17.

Jag hoppas att du har platts för lite äldre spelare....../images/icons/smile.gif

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit !</font color=red>
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Det är igångdraget, fast inte i så stor skala. Maila mig med hur du ser ut och vad du kan tänka dig att spela för roller. (Det gäller alla)

Snow
Dead, but still walking around
 
Top