Nekromanti Neogames hemsida

Nån annan

Veteran
Joined
13 Oct 2000
Messages
93
Hmm...jag tycker att neogames hemsida uppdateras allt för sellan...någon som håller med mig?
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
japps.. alldeles för sällan... fast jag vill inte ha massa uppdateringar som: ändrade upplösningen i neogames loggan till 151 pixlar per tum istället för 150...
bara för att vi ska få våra regelbundna-en-gång-i-veckan uppdateringar..

chrull
 

Krell

Veteran
Joined
20 Oct 2000
Messages
42
Location
HBG
Jag håller fullkomligt med dig.
Dem skulle updatera sin hemsida varannan vecka tycker jag.
Plus att dem skulle berätta lite om utvecklingen av deras nya spel tex Terra one.
 

WHaLe

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
914
Location
Göteborg
Om du vill att de ska uppdatera sin hemsida oftare så kan det vara en bra idé att ge exempel på vad för uppdateringar de ska ha... Det känns lite onödigt om det varannan vecka kommer upp ett meddelande på första sidan av typen:
"Idag, måndagen den 11/6, har sidan uppdaterats. Tyvärr är detta den enda uppdateringen på grund av att vi inte vet vad ni är intresserade av att veta."

WHaLe

<A HREF="http://come.to/whale" target="_new">http://come.to/whale</A>
 

Honken

Hero
Joined
19 May 2000
Messages
906
Location
Umeå
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Om du vill att de ska uppdatera sin hemsida oftare så kan det vara en bra idé att ge exempel på vad för uppdateringar de ska ha...
Det känns lite onödigt om det varannan vecka kommer upp ett meddelande på första sidan av typen:
"Idag, måndagen den 11/6, har sidan uppdaterats. Tyvärr är detta den enda uppdateringen på grund av att vi inte vet vad ni är intresserade av att veta."<p><hr></blockquote><p>Tja, ska jag vara riktigt ärlig så är det nog viktigare att de släpper sina produkter någorlunda vid den tid som de utlovat.

/Honken
 
Joined
16 May 2000
Messages
355
Location
Stockholm
Om du vill att de ska uppdatera sin hemsida oftare så kan det vara en bra idé att ge exempel på vad för uppdateringar de ska ha... Det känns lite onödigt om det varannan vecka kommer upp ett meddelande på första sidan av typen:
"Idag, måndagen den 11/6, har sidan uppdaterats. Tyvärr är detta den enda uppdateringen på grund av att vi inte vet vad ni är intresserade av att veta."


Kolla bara på Rävspel som uppdaterar sin hemsida en gång i veckan (minst!). Jag tycker att Neogames kunde lägga upp lite flera gratisäventyr (gamla konventsäventy1r etc) och kanske lite texter om Mundana (noveller, bakgrund, roliga citat mm). Som det är nu så har det ju inte kommit upp nåt nytt (förutom uppdateringar på releaseplanen) på Neogames hemsdida. Senaste icke produktrelaterade informationen som lades upp var en checklista för skapande av rollperson som kom den 11 Augusti. En uppdatering med nånting kul åtminstone varannan vecka vore väl inte någon omöjlighet, då spelföretag som är mycket mindre än Neogames hinner uppdatera varje vecka.

Willie

"Bite me dough boy!" - Mimi i The Drew Carey show
 
Top