Nekromanti Något för badboy Rising

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Rising har ju länge tjatat om hur häftigt det är att ha lite badboy-status som rollspelare. Därför tänkte jag att jag skulle klistra en hälsning ifrån några av hans själsfränder.




Serien är hämtad ifrån Nodwick för de som undrar.
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Jepp. Rising diggah

Väldigt Risingsk seriestrip. Kunde inte ha sagt (eller ritat) det bättre själv.

Det är nästan enbart när rollspelare försvarar hobbyn mot anklagelser som rollspelshobbyn framstår som genuint töntig. Kanske för att hobbyn så sällan försvaras med något mått av självdistans. Men en sak som jag tycker är viktigt är att... vänta, det knackar på dörren...

Ja? Vadå? OT-forumet? Menar ni att jag skall sluta prata om rollspel medan jag är på det här forumet? Men... men... Om jag drar referenser till knark och porraktriser då? Vadå "inte tillåtet", jag har redan gjort det flera gånger på forumet, och det var innan det fanns något OT-forum! Nu vill jag verkligen reda ut det här med badboy-rykte för rollspelshobbyns AJ! Vad gör du? Vadå "jag slår dig i huvudet varje gång du nämner något som har med rollspels"AJJE! Okej, okej, jag lägger ner ämnet.

Nå, serier. Jag tänker på Nemi, den norska tjejen som liknar en vampireAJJJ! Nä, nu är måttet rågat!

Rollspel, rollspel rollspel rollrollroll ROLLSPEeeeeeaj,aj, aj!

/Rising
som borde hitta på några mindre lama skämt.
 
Top