Vitulv Årets spelledare 2011 och 2013 Joined 23 Dec 2000 Messages 7,138 13 Sep 2008 #1 Tjena I studiehänvisningarna med instuderingsfrågor till kursen min tjej läser refereras det till: Storey (bokens författare)Sid 44, ff. Vad fan betyder ff
Tjena I studiehänvisningarna med instuderingsfrågor till kursen min tjej läser refereras det till: Storey (bokens författare)Sid 44, ff. Vad fan betyder ff
Storuggla Champion Joined 8 Dec 2001 Messages 9,546 Location Stockholm 13 Sep 2008 #2 «Och följande sidor». Storuggla, raka bullar
DeBracy Eventuellt helt fantastisk Joined 21 May 2003 Messages 6,001 13 Sep 2008 #3 Vitulv said: Tjena I studiehänvisningarna med instuderingsfrågor till kursen min tjej läser refereras det till: Storey (bokens författare)Sid 44, ff. Vad fan betyder ff? Click to expand... Det betyder att man inte bara refererar till sidan 44 utan även flera följande sidor. På samma sätt så står f för följande sida.
Vitulv said: Tjena I studiehänvisningarna med instuderingsfrågor till kursen min tjej läser refereras det till: Storey (bokens författare)Sid 44, ff. Vad fan betyder ff? Click to expand... Det betyder att man inte bara refererar till sidan 44 utan även flera följande sidor. På samma sätt så står f för följande sida.
Rising Vila i frid Joined 15 Aug 2001 Messages 12,763 Location End of the green line 13 Sep 2008 #4 Storey (bokens författare)Sid 44, ff. Vad fan betyder ff Click to expand... Erkänn att du trodde det var föräldrafri fest hemma hos Storey. Erkänn!
Storey (bokens författare)Sid 44, ff. Vad fan betyder ff Click to expand... Erkänn att du trodde det var föräldrafri fest hemma hos Storey. Erkänn!
Pom Swashbuckler Joined 23 Jun 2003 Messages 2,926 Location Enskededalen 13 Sep 2008 #5 Som de andra har svarat. Gäller det fler än fem sidor brukar man ange intervallet (t ex sid 45-90) snarare än skriva ff. Gäller det bara en sida framåt skriver man bara ett f.
Som de andra har svarat. Gäller det fler än fem sidor brukar man ange intervallet (t ex sid 45-90) snarare än skriva ff. Gäller det bara en sida framåt skriver man bara ett f.
Surukai Warrior Joined 3 Dec 2002 Messages 300 Location Göteborg 14 Sep 2008 #6 Jag som var helt säker på att ff var forte fortissimo som i jättestarkt! /Surukai som tidigare spelade trumpet i orkester.
Jag som var helt säker på att ff var forte fortissimo som i jättestarkt! /Surukai som tidigare spelade trumpet i orkester.