Nekromanti När?

Radagast

Swordsman
Joined
21 Jan 2004
Messages
430
Location
Eskilstuna
När beräknas prenumeranterna få nr 3 i brevlådan? Den 6 maj utkommer numret, och det brukar ju vara i butiker när man skriver så (åtminstone hos andra tidningar jag sett).

Så alltså, får jag som prenumerant min i morgon? på torsdag när butikerna får sina? eller får jag vänta en vecka eller så längre, bara för att jag prenumererar?

// Radagast
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Ungefär då

När beräknas prenumeranterna få nr 3 i brevlådan?

Under veckan... Tryckeriet ska ha skickat ut dem till Posten idag, och då borde folk få hem dem i lådan runt torsdag, ev fredag.

Problemet så här långt har varit att tryckeriet inte alltid har skickat saker när de sagt att de ska skicka dem, men vi hoppas att de ska lära sig så småningom.

--
Åke
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Tanken är att...

...prenumeranter ska få sin tidning först. Det är hela idén med prenumeranter.

Vi har haft problem att lyckas med det, men än så länge har vi ju bara gett ut två nummer också, så jag ber er ha lite tålamod med oss, och inte ta ut eventuella frustrationer över andra tidningar som kommit sent, på oss, förrens vi verkligen har gjort bort oss. :gremlaugh:

Magnus
 

Radagast

Swordsman
Joined
21 Jan 2004
Messages
430
Location
Eskilstuna
Re: Ungefär då

"Under veckan... Tryckeriet ska ha skickat ut dem till Posten idag, och då borde folk få hem dem i lådan runt torsdag, ev fredag."

Fredag blev rätt, så nu har jag något att göra i helgen... och höjdpunkten är klart barbaren Birger :gremlaugh: Min stora idol, vill ha en signatur på någon av tidningarna :gremwink:

// Radagast
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: Ungefär då

och höjdpunkten är klart barbaren Birger Min stora idol,

Birger tackar och undrar om du bjuder på en bira.

Själv måste jag bara hitta ett sätt att bli mer snabbare med Photoshop; att klura ut och rita stripparna tar en bråkdel av tiden det tar att färglägga dem.

--
Åke
 

Fenix

Warrior
Joined
7 Nov 2003
Messages
277
Location
Stockholm
Sorry, tidningen kom en dag för sent. Till butikerna också. För nej, vi vill inte att du som prenumerant skall missgynnas - tvärtom. Däremot kan vi väl säga att vi inte är helt lyckliga över hur distributionen fungerat hittills, men tycker trots det att utvecklingen går åt rätt håll;-)

/a & t
 
Top