SÄLJES Mutant och Mutant 2 med moduler

p3773r

Veteran
Joined
28 Sep 2012
Messages
11
Location
Kiruna
Hej!
Rotade fram min uppsättning Mutant (1984) då det var en som intresserad av samlingen. Blev inte affär så gör en tråd och ser om någon annan vill ha grejerna.
Finnes allt som kom ut till den versionen, det vill säga:
  • Mutant – grundregler (1984)
  • Mutant 2 – expansionsmodul (1986)
  • Efter Ragnarök – kampanjmodul (1987)
  • I reptilmännens klor – äventyr (1985)
  • Järnringen – äventyr (1985)
  • Nekropolis (Grå döden 1) – äventyr (1985)
  • Bris Brygga (Grå döden 2) – äventyr (1986)
  • Brännpunkt Hindenburg – äventyr (1988)
  • Katastrofens väktare – äventyr (1988)
Mutant boxen är sliten men komplett.
Ett par sidor med kartor (tror jag) i Nekropolis saknas men kan nog laddas ner på nätet.
I Reptilmännens Klor är hel men har en del skav.
Tycker det mesta i övrigt är i riktigt fint till bruksskick.
Kan ta bilder om så önskas.
Priset är 9500 inkl frakt för allt.

Sköt om dig!
 

mini72

Veteran
Joined
15 Oct 2018
Messages
110
Jag vill inte vara sån men om det där var priset du begärde så är det klart han köpte. Du ligger nästan på dubbla Tradera priset. När det säljs enskilt. För så många få man räkna med 25-30% mindre. Skulle säga 5000 kr om du sålde det enskilt på Tradera. Minus iaf en tusing ihop. Så 4000 kr. På Tradera. Här är det nog ännu svårare. Mvh
 

p3773r

Veteran
Joined
28 Sep 2012
Messages
11
Location
Kiruna
Hej!
Mutant box tillsammans med Reptilfolkets Klor gick för lite över 2000 kr på tradera häromdagen. Järnringen går ofta för runt 1000 kr. Mutant 2 i bra skick är heller ej billig, likaså Ragnarök.
Vill man jaga rätt på allt enskilt på tradera så får man det, vill man göra det lätt för sig och köpa allt på ett bräde så får man det.
Tack för din input, ha en bra dag!
 

Oscar Silferstjerna

Volgariska Sultanatets ambassadör
Joined
28 Nov 2006
Messages
2,391
Location
Nirvana
Sälj varje produkt enskilt på Tradera, så kan du få bättre betalt! Även om jag tycker att priset är väl högt för något som inte är i perfekt skick. Saknas sidor är det inte riktigt samma grej som mint condition...
 

p3773r

Veteran
Joined
28 Sep 2012
Messages
11
Location
Kiruna
Har inget behov av att sälja, hade rotat fram allt och ville hör om någon annan var intresserad. Packar nog ner grejerna, förhoppningsvis får man chansen att köra någon kampanj någon gång framöver.
Tack för input, gott folk!
 

koraq

Swordsman
Joined
1 Jan 2016
Messages
555
Location
Uppsala
Sälj varje produkt enskilt på Tradera är definitivt bäst om man vill ha ut max med pengar. Lite pyssligt, men bäst i det fallet.

Jag har sagt det förr, jag tycker priserna på Tradera är helt vansinniga!!
 

mini72

Veteran
Joined
15 Oct 2018
Messages
110
Hej!
Mutant box tillsammans med Reptilfolkets Klor gick för lite över 2000 kr på tradera häromdagen. Järnringen går ofta för runt 1000 kr. Mutant 2 i bra skick är heller ej billig, likaså Ragnarök.
Vill man jaga rätt på allt enskilt på tradera så får man det, vill man göra det lätt för sig och köpa allt på ett bräde så får man det.
Tack för din input, ha en bra dag!
Det betyder att det är mycket troligare att nästa inte går så högt. Nästa kan likväl gå för hälften. Man kjan inte stirra sig blind på dom högsta möjliga priser för varje grej.
 
Top