Nekromanti Mutant 2

NecTech

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
647
Location
Norpan
Tjenare alla glada

Först och främst...Gillar verkligen forumets nya look!!! Mycket trevligt....

O så till min fråga.....Varför inte ett Mutant 2 forum....Finns det inget intresse för detta rollspel???

Mvh
NecTech
 
G

Guest

Guest
Tja... Det är väl de större spelen som fått forum, inte sant? Mutant 2 tillhör väl inte direkt de populäraste spelen på markanden idag...

/Gollum - som själv spelar Mutant 2 då och då
 

gollum

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
476
Location
Uppsala
Ojdå... Man var tvungen att registrera om sin användare... :(

/Gollum - som inte har en möjlighet på miljonen att lära sig sitt nya lösenord och därför hoppas att browsern kommer ihåg hans användarnamn
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: Lösenord

Först å främst kan man använda sitt gamla lösenord, bara man kommer ihåg det. Sen kommer browsern i kombination med forumet ihåg ens lösenord, tills man stänger av browsern. Men har man en relativt ny browser så kan ju den komma ihåg lösenordet också.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

kefka

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
802
det finns väl inget mutant forum över huvudtaget. så det skulle inte sitta helt fel.

Per
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,876
Location
Barcelona
Finns det inget intresse för detta rollspel???

Det är klart det finns. Jag har själv nyligen införskaffat det.

fast kanske inte tillräckligt med intresse för ett forum.

/Dnalor
 

NecTech

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
647
Location
Norpan
Tjenare...

Tja... Det är väl de större spelen som fått forum, inte sant? Mutant 2 tillhör väl inte direkt de populäraste spelen på markanden idag...

Vad jag förstått så är det väldigt många som fortfarande spelar det gamla hedliga Mutant 2....Både yngre och äldre spelare...

Men frågan är...Är ni...Alltså ni som ofta återkommer på forumet intresserade av ett Mutant 2 forum???

Jag är det iaf.....

Mvh
NecTech-Som håller på och skriver till en Mutant 2 kampanj.
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Angående öppnandet av nya forum så svarar jag som jag alltid gjort, sätt igång och diskutera Mutant 2 i forumet "Rollspel", om det visar sig vara många som tycker det är kul med diskussion om Mutant 2 så startar vi ett sådant forum.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

gollum

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
476
Location
Uppsala
Skulle vilja föreslå ett forum för ALLA Mutant-spel, alltså R*Y*M*D, Chronciles, 2 och ett och allt vad det heter...

/Gollum - som inte skulle snacka om Chronicles iaf...

Alfa Web Rollspel - http://rollspel.alfaweb.nu/
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: Mutant 2-forum

Jo, jag skulle också gärna se ett Mutant-forum och det har nog frågats efter det av ganska många. Jag är själv en hardcore-mutant-spelare, det var det första spel jag spelade riktigt mycket och det första jag spelledde (förutom ett misslyckat försök i DoD =]) och jag spelar fortfarande något som liknar Mutant 2090.

Men så länge det inte diskuteras så mycket Mutant i det här forumet så ser jag ingen större anledning till att skapa ett ännu.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
<i>Skulle vilja föreslå ett forum för ALLA Mutant-spel, alltså R*Y*M*D, Chronciles, 2 och ett och allt vad det heter...

/Gollum - som inte skulle snacka om Chronicles iaf...</i>

Gjorde du ju precis!

Fast, visst kan jag hålla med om att systemet inte är sådär jätte bra. Däremot gillar jag ändå systemet med handlingar, och den som vinner initiativet kan vänta till sist på rundan, och därmed se vad alla andra gör innan...

Jag har också en undran, gäller det alla andra också? Jag menar, den som är 2:a att handla, kan vänta till näst sist...osv...

Riddaren - som undrat det läääänge
 
Top