KÖPES (KÖPT - KAN LÅSAS) Mutant År Noll - Regelbok och kampanjbok

robinsuu

Veteran
Joined
22 Aug 2020
Messages
80
Hjälp! Jag skaffade Ad Astra nyligen för jag tyckte det såg coolt ut men har inte själva grundspelet. Har kikat runt lite och det verkar som om de två ovannämnda böckerna utgör den mest "kompletta" utgåvan.

Så: Jag skulle alltså vilja köpa regelboken och kampanjboken till Mutant År Noll till ett rimligt pris.
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
815
Hjälp! Jag skaffade Ad Astra nyligen för jag tyckte det såg coolt ut men har inte själva grundspelet. Har kikat runt lite och det verkar som om de två ovannämnda böckerna utgör den mest "kompletta" utgåvan.

Så: Jag skulle alltså vilja köpa regelboken och kampanjboken till Mutant År Noll till ett rimligt pris.
Eftersom MÅ0 varit ur tryck ett tag nu så är priset på andrahandsmarknaden rätt högt (typ 800+ kronor för boxen, men en del budgivningar går väldigt mycket högre)

Om du inte får napp här eller vill betala traderapriserna:
Det finns en pinnad post på FLs discord att en nyutgåva är på gång, men inget annonserat ännu i officiella kanaler. Pdf’er av grundböckerna säljs också på Dtrpg. (För att spela Ad Astra behöver du väl bara regelboken)
 
Last edited:

robinsuu

Veteran
Joined
22 Aug 2020
Messages
80
Eftersom MÅ0 varit ur tryck ett tag nu så är priset på andrahandsmarknaden rätt högt (typ 800+ kronor för boxen, men en del budgivningar går väldigt mycket högre)).

Om du inte får napp här eller vill betala traderapriserna:
Det finns en pinnad post på FLs discord att en nyutgåva är på gång, men inget annonserat ännu i officiella kanaler. Pdf’er av grundböckerna säljs också på Dtrpg. (För att spela Ad Astra behöver du väl bara regelboken)
En nyutgåva är på gång alltså? Då kanske jag kan hålla till godo med pdf så länge om ingen vill sälja den till ett vettigt pris. Tack för infon!
 
Top