Mobilabbonemang: byta från Telia till Hallon?

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
Vet inte hur Halebop funkar med sin kundtjänst med mobiler men jag hade innan riksnet som leverantör av fiber som köptes upp av Halebop så har numera Halebop och dom har endast kundtjänst för sitt fiber via chat vilket gör mig rasande . Det är jobbigt som fan när man skall förklara problem samt få hjälp via text.

Jag vill PRATA med supporten medans jag får hjälp så är man old school som mig och vill prata med supporten så undvik Halebop
 

Donnydingel

Extrem nybörjare
Joined
17 Jul 2022
Messages
18
Location
Sundsvall
Att stirra sig blind på kartor över teckning är inte något att gå på.

Ungarna har ofta bättre mottagning än mig. Ibland saknar jag helt och dom har. Väldigt sällan dom inte har, men jag saknar.
(iPhones med max en generation mellan)

Jag har Telia, och dom Hallon.

Jag har via jobb, så är fast där, men så har jag 0 kronor i utgift för telefon åt mig.
 

Nion

Warrior
Joined
31 Jan 2020
Messages
306
Location
Göteborg
Jag tar upp den här tråden igen.

Idag har jag Tele2 som fungerar jättebra i min sommarstuga. Därför vill jag byta till Fello som ju går på samma nät som jag förstår det. Min enda farhåga är att jag idag har 100 mbit/sekund och Fello säger att de har 20-60 mbit/sekund. Kommer jag uppleva någon skillnad? På 20mbit/sekund måste det väl gå att streama en film utan problem? Det kan ju bli en del filmtittande i sommarstugan.
 
Top