Nekromanti MittKon!

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Eftersom ingen påpekat det ännu - MittKon går av stapeln i Örnsköldsvik till helgen, innehållandes en Gondica-turnering med ett äventyr av Nightowl, som även kommer att vara på plats och spelleda. Så pallra er iväg! (-:

--
Åke
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Dementi...

När Åke skrev detta hade han naturligtvis ingen aning om följande:
Eftersom
A, det var ett bristande intresse för Gondica på MittKon
och
B, jag är skitstressad för att försöka få min lägenhet såld (jag flyttar till Arvidsjaur pg av mitt nya jobb)
så dyker jag inte upp på MittKon, trots att det går av stapeln i min födelsestad Örnsköldsvik.

Gondica-turneringen är inte inställd, men ni får tyvärr inte se min vackra nuna som SL. Å andra sidan kanske jag slipper betala tre månadshyror extra...

Nightowl

"No point selling out in the roleplaying industry. I mean there's no money."
Johnny Nexus
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: Dementi...

<I>A, det var ett bristande intresse för Gondica på MittKon</I>

Fast det var visst ett bristande intresse för MittKon överlag - de hade rekordfå föranmälda besökare. Ytterst märkligt när foldern både var bra och ute i god tid, och det inte har varit nåt SnöKon i närheten nyligen. Men men.

<I>(jag flyttar till Arvidsjaur pg av mitt nya jobb)</I>

Kanske kan ge inspiration till en Digerveds-kampanj? (-:

--
Åke
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Re: Dementi...

Digervedskampanj... det är snarare lite Western över det. Samer är snällare än apacher och det är granskog istället för prärie; annars är det lite boowtown över det, med cowboys ersatta av förbipasserade bilprovare (don't ask).

ObGondica: Jag är av fullständigt förklarliga skäl (dvs. Morfevs' lag) just nu mycket tänd på Bestiariet, precis när jag har introvecka på jobbet. Skall redigera så mycket jag orkar... det mesta är skrivet, men andra än jag och Anders måste hitta i det också.

Så arbetet går vidare.

Nightowl, norrbottning numera.

"No point selling out in the roleplaying industry. I mean there's no money."
Johnny Nexus
 
Top