Nekromanti Minskat avstånd?

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Jag har blivit tänd på magiska ringar helt plötsligt - och vill nu göra en ring som ökar blödningstakten på den som använder ringen. Dessvärre så har effekten 'Blödning' avståndet 'Avstånd' - är det "gratis" att minska avstånden hur som helst eller måste man göra om det på något sätt (exempelvis från 'Personlig' till 'Beröring', fast tvärtom)?

[color:red]//</font color=red> [color:green]P|uT0NiUm</font color=green> - som har tråkigt!
 

Elrond

Veteran
Joined
19 May 2000
Messages
113
Location
Bollnäs
Kan inte vara roligt att hitta den ringen... Den kanske till och med är väldigt väl utsmyckad med safirer eller nåt?

//Elrond
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Fan vad onda saker man kan åstadkomma med magi...

Wow... I just figured something out... huh huh...

Eftersom att man måste öka avståndenseffekterna för att få ökat avstånd, så borde det egentligen bli lättare att minska avstånden med tanke på att besvärjelsen i sådana fall blir lättare att utföra utan avstånden! *hämtar andan och fortsätter* Antag att man binder en effekt med avståndet beröring på en artefakt, då berör artefakten och offret varandra samtidigt och därmed är en avståndsökning onödig... eller har jag fel?

Förresten så bör den nog vara utsmyckad för att vilja få någon att röra vid den - hade du plockat upp en ring med som föreställde en mosad muräna till exempel? /images/icons/wink.gif

Jag har gjort en förstena-ring också, den är till för att hindra inbrottstjuvar att komma undan med bytet - det är ju inte alla som vill ha jättemycket blod på golvet /images/icons/smile.gif

[color:red]//</font color=red> [color:green]P|uT0NiUm</font color=green> - som har tråkigt!
 
Top