Nekromanti Medlemsavgift 2016.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Björn Wärmedal said:
Visst kan en fortfarande betala för verksamhetsåret 2016 och därmed vara medlem och ha rösträtt på årsmötet?
Jupp, som jag ser det betalar man medlemsavgiften innan årsmötet så får man vara med och rösta.

Björn Wärmedal said:
För verksamhetsåret 2017 så kan jag - om medlemsavgiften fortsätter att vara 100 kr
Det finns inga planer på att höja medlemsavgiften vad jag är medveten om.
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Det där verkar jag ha glömt av alldeles, så jag ska bättra mig. Betalar skamset in min medlemsavgift för 2016.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
Ja, det här är ju något som man borde gjort för länge sedan... det är gjort nu från min sida.

En frågeställning att ta hänsyn till;

Inbetalningen jag gjort nu täcker ju så att säga mitt medlemsskap i förra årets förening (Så att säga). Betyder det att jag måste betala 100 kronor till för att få ta del i årsmötet, eller räcker förra årets medlemsskap in årsmötet?

Tidigare har vi mest kört på att man måste återregga sig, men eftersom det inte kostat något har det inte känts som att det spelat någon roll. Nu kan det vara värt att fundera över. Jag tror nämligen inte att jag personligen kommer att betala nån mer medlemsavgift oavsett.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Lupus får korrigera mig om jag har fel, men jag har för mig att det är sagt att har man betalat 2016 års medlemsavgift så har man rösträtt på 2017 årsmöte.

2017 årsmedlemsavgift besluats på 2017 årsmöte och vad jag vet så kommer inget förändras gällande belopp.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Zadrith;n216947 said:
Jag blir också gärna medlem, om inte annat för att stötta forumet
Bara för att göra det tydligt, forumet och föreningen är olika "organisationer" eller vad man nu ska kalla det. Föreningens tänkta syfte är att gynna rollspelshobbyn, vilket gör att gynna forumet är en del av det hela. Men föreningen och forumet i sig oberoende av varandra.

Lägger till dig i listan så får du avgöra ifall du vill vara med eller inte.
 

Zadrith

Hero
Joined
14 Feb 2002
Messages
1,228
Location
Tranås
Vicotnik;n216949 said:
Bara för att göra det tydligt, forumet och föreningen är olika "organisationer" eller vad man nu ska kalla det. Föreningens tänkta syfte är att gynna rollspelshobbyn, vilket gör att gynna forumet är en del av det hela. Men föreningen och forumet i sig oberoende av varandra.

Lägger till dig i listan så får du avgöra ifall du vill vara med eller inte.
Jag kämpar rätt hårt för att stärka rollspelshobbyn här i Växjö så det skadar väl inte att vara med i en förening med det syftet också.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Går fortfarande att registrera sig som medlem.
Fullständiga listan på de som betalat finns i årsmötes tråden.
 
Top