Vi köper skona och det luktar så lite att disken nästan luktar lite odiskat.
Kaustiksoda. Gnid in, bit ihop, skölj av.Känner ni till webbforumet på sajten Familjeliv? Hur skall man beskriva det... Det är väldigt mycket Verklighetens Folk som hänger där. När jag nu läste titeln på den här tråden kom jag att tänka på inlägg från Familjeliv som cirkulerade på Twitter förr, där folk exempelvis sökte råd och hjälp från övriga forumdeltagare för sina könssjukdomar.![]()
Ja, det här forumet har blivit så: man googlar inte eller kollar på youtube-videor, man frågar här istället.Känner ni till webbforumet på sajten Familjeliv? Hur skall man beskriva det... Det är väldigt mycket Verklighetens Folk som hänger där. När jag nu läste titeln på den här tråden kom jag att tänka på inlägg från Familjeliv som cirkulerade på Twitter förr, där folk exempelvis sökte råd och hjälp från övriga forumdeltagare för sina könssjukdomar.![]()
Ja, det här forumet har blivit så: man googlar inte eller kollar på youtube-videor, man frågar här istället.
Nu lägger jag in den här forumskategorin på en ignore-lista.
Min fru har blivit doftkänslig sedan hon fick astma, så vi använder Såklart maskindisktabletter som är helt parfymfria.
![]()
Alltså, google borde hitta forumstrådar med folk som har samma problem.Google ger bara vad märkena säger och det har inte stämt hittills. Så jag vänder mig direkt till andra människor. Känns vettigt.
Tja, första träffen för mig var Astma och allergi-förbundet som föreslog Grumme. Jag använde det för tvättmedel, då jag har känslig hud. Det funkade bra för huden, mindre bra för renheten av min tvätt.Jag hittade inget användbart eller vettigt. Men jag har fått bra tips från den här tråden! Så mission acomplished!
Tyvärr (eller lyckligtvis) kan man inte köpa det i Sverige längre. Åtminstone inte utan en speciell licens från Länsstyrelsen.Kaustiksoda.
Jo, jag vet det. Jag skulle verligen behöva det, har ett avloppsrör med för liten lutning, som behöver regelbundna behandlingar. Har inte hittat någon vettig ersättare än.Tyvärr (eller lyckligtvis) kan man inte köpa det i Sverige längre. Åtminstone inte utan en speciell licens från Länsstyrelsen.