Vimes Inte medlem i IOGT-NTO Joined 15 Jun 2000 Messages 14,121 Location Hell 10 Feb 2025 #181 TomasFriaLigan said: Att jämföra Fria Ligans rollspel med Camilla Läckberg känns lite märkligt, minst sagt Click to expand... Medhåll. Ligans betydelse för rollspelsmarknaden i Sverige är förstås nästan omätbart mycket större än Läckbergs betydelse för bokmarknaden.
TomasFriaLigan said: Att jämföra Fria Ligans rollspel med Camilla Läckberg känns lite märkligt, minst sagt Click to expand... Medhåll. Ligans betydelse för rollspelsmarknaden i Sverige är förstås nästan omätbart mycket större än Läckbergs betydelse för bokmarknaden.
Dante Bäst i Sverige på rollspel Staff member Joined 17 May 2000 Messages 10,175 Location Stockholm 10 Feb 2025 #182 MODERERING Nu har diskussionen glidit över till att handla om författarna till Nordiska väsen respektive recensenten. Låt bli det, tack. Och tänk efter en extra gång ifall ni verkligen behöver upprepa något som redan sagt åtskilliga gånger. Eller förresten – jag låser tråden. Jag är ganska säker på att allt som behöver sägas redan är sagt.
MODERERING Nu har diskussionen glidit över till att handla om författarna till Nordiska väsen respektive recensenten. Låt bli det, tack. Och tänk efter en extra gång ifall ni verkligen behöver upprepa något som redan sagt åtskilliga gånger. Eller förresten – jag låser tråden. Jag är ganska säker på att allt som behöver sägas redan är sagt.