Nekromanti Marsiansk dokusåpa

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Mekanurg said:
Big Brother på Mars -- eller något åt det hållet (länk >>>>). :gremsuck:
Det är den där killen vill planera en enkelresa till mars va?
D.v.s. ingen hemresa är planerad och astronauterna som reser dit kommer att dö när mat och syre tar slut.

Ska man dessutom ställa upp i en dokusåpa a la big brother extreme undrar jag hur de ska få tag på mentalt friska sökande... :gremtongue:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,528
anth said:
Mekanurg said:
Big Brother på Mars -- eller något åt det hållet (länk >>>>). :gremsuck:
Det är den där killen vill planera en enkelresa till mars va?
D.v.s. ingen hemresa är planerad och astronauterna som reser dit kommer att dö när mat och syre tar slut.

Ska man dessutom ställa upp i en dokusåpa a la big brother extreme undrar jag hur de ska få tag på mentalt friska sökande... :gremtongue:
Alltså ska de ändå dö tycker jag de kan ta de galnast jävlarna de kan hitta och ge med skjutvapen och crystal meth. Sedan kan vi se dem krascha raketen in i solen istället för att åka till Mars :gremlaugh:
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,939
Location
Ludvika
Ja, det lär nog sluta blodigt hur de än gör. Shit, vilket drömläge för en seriemördare (i alla fall som har en vinkling som faktiskt passar in här): när de väl lämnat jorden finns det ju liksom ingen mer faktisk koppling till jorden. Mördaren kan börja ha ihjäl folk framför kameran. Visst blir det en begrännsad "run", men snacka om monument till eftervärden.

Skulle ju kunna vara ett intressant konventsscenario det här. Alla spelar ett gäng BB-inspirerade "personligheter" på ett rymdskepp på väg till ingenstans. Strax efter att de passerad sista punkten för återvändo börjar folk att dö...
 
Top