Nekromanti Marjuras Hjältar

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Dagens bild är ett misserabelt följe som vid kampanjens start var hela och rena. De kallade sig för Shagulit rensarna och bilden är "tagen" på Marjuras frusna tundra..

Man kan nästan ta på missären

Från vänster:

Kalmack aka Plogen, Lariol, Slake Räving, Holmger, Aldor, och Varge kan skymtas längst ner till höger.
 

Attachments

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,937
Haha, assköna. Men försök få till en bättre scan, eller photoshoppa upp kontrasten för det är svårt att se någonting.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Will do!

Dock drabbar noobilitet även photoshop. Sitter på en 2.1 version.

Testar fota med digitalkameran, och sedan kasta på lite extra kontrast via shopen nästa sväng.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,642
Location
Rissne
solvebring said:
Vitulv said:
Men försök få till en bättre scan, eller photoshoppa upp kontrasten för det är svårt att se någonting.
Indeed
yes, indeed.

Bifogar ett snabbt försök att skapa lite kontrast och grejer. Gick inte så bra, jpeg-slemmet i originalbilden gjorde det grymt svårt...
 

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Joined
22 Dec 2003
Messages
903
Location
Exil
Bifogar ett snabbt försök att skapa lite kontrast och grejer. Gick inte så bra, jpeg-slemmet i originalbilden gjorde det grymt svårt...
Bifoga bilder i galleriforumet är gibbat.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,642
Location
Rissne
Xhakhal said:
Bifoga bilder i galleriforumet är gibbat.
får man dras med en äcklig jpeg-resize som adderar slem? Det borde isf rapporteras, för det tycker jag fan inte är OK...

//Krank, borde testa men orkar inte idag
 

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Joined
22 Dec 2003
Messages
903
Location
Exil
Nej, vad som händer är - om jag inte missat något mycket viktigt - att de inte bifogas som i ett vanligt forum.

Däremot gör de att visningsbilden för tråden i galleriforumet ibland ändras (hände en av mina bilder, från en ökenprins blev det ett par klottriga bröst med texten FÖRLÅT som syntes på forumets framsida, så lyckat var det skämtet!) och man kan ändå inte tanka hem den.
 
Top