Nekromanti Mannen som visste för lite!

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,199
Location
Göteborg
En underbar film som gick idag onsdag mellan 21.30 och 23.00 på SVT 1. En man provar på levande rollspel i stadsmiljö, hans spionroll blir förväxlad med en riktig spion och sen så blir det svårt för både TV-tittare och huvudrollsinnehavare att skilja mellan rollspel och verklighet.

Bra, inte så seriös dock, mest rolig. Inte alls så Didi- och Björnig som man kan tro. Rekommenderar alla som gillar 'Man on the moon' med Jim Carrey att se filmen. Dessa två är bäs just nu enligt mig.

Kommentarer om filmen?
 
Joined
25 May 2001
Messages
1,039
Location
Åbo, Finland
Såg också filmen. Riktigt rolig var den faktiskt :gremsmile:

Fast någon koppling till Man on the moon ser jag dock inte, men det är dock individuellt. En brunett fanns med som den obligatoriska skönheten.

/BD, svag för brunetter.

PS. Dessutom kan jag ge tips på en annan "live-rollspel" film... "The game" med Michael Douglas. Den är bra! DS.
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,199
Location
Göteborg
Man on the moon har på riktigt - inte på riktigt/sant - inte sant/seriöst - oseriöst osv.

Fast de främsta paralellen är väl att de är de två senaste filmer jag ett med min far. :gremsmirk: Och båda är mina nuvarande favoritfilmer (LotR har INGET att hämta här..., de är helt enkelt bra-men-inte-så-mycket-mer-filmer IMHO)

// avatarex, som tyckte att brunetten var misstänkt lik Sandra Bullock
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Tusan åxå !!

Attans åxå, sånd att man missade den !! :gremfrown:
 
Top