Nekromanti Man vet att man mår bra...

Niklas73

Skapare av Starchallenge
...då man bytit från att hänga i rollspelmakarforumet till promotionforumet. :gremwink:

Ja nu är fokus på en Facebook klon med inriktning på skolungdomars föräldrar, skolpersonal och de som arbetar med de unga utanför skolan som har drivits under 6 år och som lanseras första halvåret 2014. Fick den första betan av sidan av byrån igår. En kommun har redan visat intresse och jag träffar dem om en vecka. Kan bli stort och mitt steg från löneslav till att äga min egen tid och mitt eget arbete. Hoppas ni hör talas om Growing Up nästa år.

Sen är reserach från 7 böcker som rendrerat 500 rader excel gjort. Det gäller den roman som ska göra mig ekonomisk oberoende under 2015 :gremlaugh: En Da vinci kods klon med en spännande setting vars grundplott jag nu går och funderar över. Första kapitlet har varit klart sen länge och pitchats för kanske 50 talet personer och varenda en (tom de största kritiker) har hittills sagt att de skulle vända blad direkt efter kapitel 1 så... Vi får väl hoppas att det här går som jag tänkt.

Rollspelsmässigt då? Ingenting. Det andra tar för mycket tid. Men går SC bra och jag får mer tid iom att jag slipper mitt dagjobb är inget omöjligt. Får jag in mycket pengar på de andra verksamheterna kan en översättning ligga i pipen för utländsk marknad samt romansläpp till SC.

Det är väl i stort sett mina livsprojekt idag från nu till döden :gremlaugh:

Back