Nekromanti Magikratins provinser

Tell

Hero
Snälla säg att någon har har hittat på en lämplig indelning på thalamurs provinser: mina verkar alltid lämpa sig så bra för inbördeskrig... :gremsuck:
(om någon råkar ha sagda karta på fil upskattas den - tack på förhand)

Gylf draken

Warrior
åkallar Jaggernaut, Eon`s obestridda lexikon, han borde veta allt om indelningen, Skicka honom ett medelande....
(Hänvisar)

VH Jens.L "Draken"

Jaggernaut

Hero
Lyssna inte på honom

Eon`s obestridda lexikon

Det är hans egen uppfattning, inget jag har sagt. Inte sant alltså.

han borde veta allt om indelningen

Nä det gör jag inte. Jag har inga kartor eller någon information överhuvudtaget om indelningen, förutom den eventuella information som möjligen finns i GM eller någon annan av modulerna. Fast då jag tänker efter så har jag för mig att jag sett någon sådan indelning men har ingen aning om vars jag sett detta så det är inget jag kommer att hitta igen. Så det är inte lönt att skicka pm till mig om magikraternas provinsindelningar, åtminstone itne ifall ni vill ha information.

Hjalle

Swashbuckler
Thalamur kommer snart (vågar vi hoppas på 2006?)

Då blir det goda bullar... Och vi får en Thalamurkarta och en massa roliga provinser (jag gillar snö).

-Hjalle, utan mellis i magen.

Kinapuffen

Veteran
Jag gjorde en indelning i provinser till min kampanj för rätt länge sedan. Den är dock egentligen ytterst löst baserad på officiell information - till exempel så har jag gjort om och ändrat alla magikrater (inklusive namnen) för att passa min egen kampanj. Vill du ha det dokumentet så kan jag skicka det, bilden av Thalamur där i stämmer dock inte så väl överrens med den officiella.