Nekromanti Magi, religion och erfarenhet

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Re: Jag får tacka.

Water under the bridge, old chap, don't mention it.


Storuggla, lever och låter leva (utom mygg! Gaaah!)
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,548
Location
Helsingborg
Ekar tillbaka

"Äh, jag har postat det här förut, men det kanske inte gick fram riktigt.."
Åh, det inlägget.. De var ju dagar sedan du postade det.. Hur kan du begära att jag ska komma ihåg det? /images/icons/smile.gif k, dock ska jag erkänna att jag inte kollade upp tipset..

"At the end of a session I email all the players and ask them three questions:"
Nu kanske jag är lite negativ, men alla spelare orkar inte engagera sig i sin RP utanför spelet.. Det kan bli att någon spelare kommer med kommentaren "Jag glömde..." eller "Jag orkade inte...".

Angående tipset i övrigt.. Det skulle man lika gärna kunna komma på själv så jag ser inte tipset som något attraktivt..
Men du kanske ville ha svar från Insignia och inte mig? Fast du svarade på mitt inlägg så du får skylla dig själv.. /images/icons/smile.gif

/[color:448800]Han</font color=448800> som dock skarpt gillade idén att spelarna utsåg bästa RP under speltillfället
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Re: Ekar tillbaka

De var ju dagar sedan du postade det..
"Visa senaste 2 dagarna" är UNDERBART! /images/icons/smile.gif

Nu kanske jag är lite negativ, men alla spelare orkar inte engagera sig i sin RP utanför spelet.. Det kan bli att någon spelare kommer med kommentaren "Jag glömde..." eller "Jag orkade inte...".
Hmmm. Det är ju sant förstås.. Kunde inte föreställa mig nåt sånt, jag tycker om mina RP så... :)

Det skulle man lika gärna kunna komma på själv så jag ser inte tipset som något attraktivt..
Tja.. Jag tyckte faktiskt det var ganska smart att låta rollpersonen utvecklas utifrån det som rollpersonen "gillade bäst" eller vad man ska säga..

Han som dock skarpt gillade idén att spelarna utsåg bästa RP under speltillfället
Jaså, den ställde jag mig lite osäker till.. Antar att allt beror på spelgruppsammansättningarna.
 
Top