...en klotterepidemi. En generation av sprayburksmissbrukare som sprider vårt budskap och namnet på vår hemliga samlingspunkt över landet! Nästa gång jag är full ska jag rista in www.rollspel.nu på någon toalett, om det så ska vara min egen.
"en klotterepidemi. En generation av sprayburksmissbrukare som sprider vårt budskap och namnet på vår hemliga samlingspunkt över landet! Nästa gång jag är full ska jag rista in www.rollspel.nu på någon toalett, om det så ska vara min egen."
"Först nu börjar jag ana vad mitt och Arvidos bus börjar mynna ut i.. det är.. en KESOKULT"
Öh.. vad har du och Arvidos med keso att göra? Keso dyker väl upp i februari 2002 i närheten av detta inlägg. Så är du säker på att inte ni blivit... manipulerade?
Behöver jag bifoga bilden med vårt bus igen? För det hade nämligen inget med det andra inlägget att göra..
Såvida inte Arvidos telepaterade över till mig att skriva ' med keso' och underteckna med Storuggla. För det kom jag nämligen på själv, och jag visste inget om din hemliga koppling med Keso innan.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.