Nekromanti Lord of the Rings

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Nu till Jul så kommer ju Sagan om Ringen filmen. Och då är det ju nästan ett måste att ha ett Nummer av Codex med Sagan om ringen inriktning.
Jag vet att det är ett bra tag kvar till dess att filmen får premiär men det skadar inte att börja planera för det redan nu. Så man vet vilka artiklar man skall ta och liknande. Jag tycker bland annat att den där intervjun med Johanna Enhörning vore något.. (hon som var på känidsfesten i Canne). Rykten om det nya rollspelet, granskning av kortspelet, dataspelen, MERP, en schysst färgkarata över middle-earth på mittuppslaget, rescension av musik inspirerad av tolkien (the Tolkien Ensamble, Blind Guardian osv),Ett Sagan om Ringen äventyr kanske. En granskning av Tolkiens böcker och OM tolkien.
Det lär ju komma en uppsjö av tidningar om Sagan om Ringen vid den tiden och då skulle det ju inte skada om Codex var den bästa.

Tomorrow will take us away, Far from home, Noone will ever know our names.
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Tja eftersom jag ändock är i intervjusvängen så skulle jag kunna försöka få tag på Johanna Enhörning. Man måste ju ha en bild på henne dock. Fast det kan kanske lösa sig.
Därefter så skriver jag gärna några recensioner om Toliken inspirerad musik.
Mer än så vill jag nog inte ta på mig just nu.
Det är som sagt ett tag kvar men det är ju lika bra att börja i god tid.

Tomorrow will take us away, Far from home, Noone will ever know our names.
 

Bosse_UBBT

Swordsman
Joined
7 Feb 2000
Messages
429
Location
Stockholm
Jupps. Börja kolla upp det där du, låter finfint. Behöver du hjälp med frågor sedan (ifall du får tag i henne) är det bara att maila mig (som campbell saken som tyvärr aldrig blev av).

/Andreas - filmansvarige.
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Ändrrade planer...

Eftersom frk Johanna Enhörning bor I gbg så vore det ju bättre om någon som bodde i den trakten intervjuade henne. Blir ju bättre med en riktig intervju istället för telefonbängel. Dessutom så kan man ju ta en bild på henne under intervjutillfället.

Where hope and daylight die
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Telnummer till SF

Den som tar på sig att intervjua Enhörningsflickan (en person som bor nära Göteborg) kan ringa detta nummer 08-6803500
Det går till SF-Marknadsavdelning och de har troligtvis hennes mailadress (eftersom hon deltog och vann deras tävling)..

Nåväl ha det bra..

Finns det något tråkigare än Dungeonbashing?
 
G

Guest

Guest
En fråga då...

Eftersom jag aldrig läste ut SoR, men ändå planerar ett
litet skämt; "SoR, kortversionen" en fyra eller sex rutors sammanfattning, undrar jag: Hur slutar Sagan om Konungens osv., den orkade jag aldrig läsa ut, och jag tänker inte börja om nu...
 
Top